Gå til innhold

spille i fylla


Anbefalte innlegg

Jah fyf.. spilte UT og drakk vodka. Spilte nå i allefall bedre. Man tenker ikke så mye veitu. Storme, storme, storme. Mojjo :)

 

Det hender fortsatt at jeg setter meg ned med UT etter en tur på byen. Stort sett veldig gøy, men kvaliteten på spillet synker drastisk. Skills`ene forsvinner vel eksponentialt med alkoholmengden - eller no sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Imponerende:

14-tisser som ikke er gamle nok til å kjøpe alkohol, skal gjøre et stort poeng ut av at noen en gang satt på et voerspill eller what ever og fyra PC`n....

 

De som seriøst mener det er tøft å sitte alene og spille i fylla har problemer, Ja, men ikke dermed sagt alle her gjør det for å være tøffe!

Skaff dere!! Personlig mener jeg det er digg m en Tråd av og til som er litt "løs", og ikke om CS :roll:

Lenke til kommentar
Imponerende:

14-tisser som ikke er gamle nok til å kjøpe alkohol, skal gjøre et stort poeng ut av at noen en gang satt på et voerspill eller what ever og fyra PC`n....

 

De som seriøst mener det er tøft å sitte alene og spille i fylla har problemer, Ja, men ikke dermed sagt alle her gjør det for å være tøffe!  

Skaff dere!! Personlig mener jeg det er digg m en Tråd av og til som er litt "løs", og ikke om CS  :roll:

 

Uff, liker ikke sånne "know it all"s...

Hva er galt med å spille litt etter du kommer hjem fra byen?

Lenke til kommentar

Ikke snakk om å spille i fylla, men jeg spiller DAoC mye, og tar meg av og til en øl om kvelden. Da kan jeg ikke lenger drar til RvR soner, etc.. skal ikke så mye til før en mister reaksjons even nok til at du taper hele tiden. Også er det den ulempen at en blir veldig trøtt av en pils og to, så da nytter det ikkje med noen seine natt raid på episke monster ol.

Lenke til kommentar
De som ikke har det minste fnugg av humoristisk sans, kan godt holde kjeft istedet for å sutre. Eller hva om de starter en tråd hvor de åpner med å fortelle hvilket grisetrau de gjorde sin 6uelle debut i.. :D

 

(nå blir jeg vel banna.. who cares).

 

Hva er et "grisetrau" ?

Det er det stedet grisene spiser fra :-?

Og å spille i fylla er ganske kult syntes jeg serlig C&C Renegade online geees 8)

Lenke til kommentar

Liero med bare super shotgun er bomba når byturen ikke gikk som man skulle ønske, og man med senket hode trekker hjem til en kompis.

 

Er det forresten noen Liero spillere her på forumet?

Prøvd med bare super shotgun?

Vedder 3 tomme cd-covere på at jeg hadde banka livskiten ut av enhver som hadde utfordra meg på mine premisser. :)

 

edit: Og hva er greia med all den meningsløse kritikken? Folk burde ikke være så kritiserende. Eller så synes nå jeg i hvertfall.

Lenke til kommentar
Er det noen som har prøvd å spille i fylla? er kjempe moro. blir liksom en ekstra difficulty level.

 

tjohoi!!

 

Lenge leve Championship Manager 4!!!

 

 

DETTE VAR SAD!!!! FY F:"&/&¤" Går det ann å i det hele tatt starte et topic om dette!! å at folk gidder å svare!!!

 

NERDS!

Lenke til kommentar
Er det noen som har prøvd å spille i fylla? er kjempe moro. blir liksom en ekstra difficulty level.

 

tjohoi!!

 

Lenge leve Championship Manager 4!!!

 

 

DETTE VAR SAD!!!! FY F:"&/&¤" Går det ann å i det hele tatt starte et topic om dette!! å at folk gidder å svare!!!

 

NERDS!

så.. hvorfor gidder du å svare da?

og ja, det går tydeligvis ann å starte "et" topic om dette.

Lenke til kommentar
Kan nok være artig å spele enkelte MP spel med kompiser (som er til stede) i fylla. Men å sitte full på "gutteromet" å spele singelplayer spel e berre trist.

 

Så sant så sant.. det må bli på lan.

Det er fett som faan. Helsiken man ler seg ihjel og slenger dritt som pokker fordi man ble drept. hehehehe :lol::woot:

 

Det er jævlig kult ja :D Men ikke når pcn ikke booter å man skal begynne å rote nedi kabinettet(har god erfaring med det) og tror harddisk kablen er skylden for at pcn ikke starter og litt etter kaster man opp rett ved sidna kabinettet som er åpent etterpå :lol: .

 

Smoke and Fly

Drink and Game (?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...