Gå til innhold

[Løst] Bare tull med BK mm...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plent umulig å komme inn og få logget seg på i BK. Kommer kun inn her på Forum! :hrm:

Har det skjedd noe siden i natt en gang? Ser at det siste bildet er lastet opp kl. 04 ett eller annet...... :hmm:

 

Samme her..rakk så vidt,og var da veldig rask,og logge inn her på forumet :thumbdown:

 

 

 

Eg og har dette problemet Bruker Safari----men ein annan PC her bruker explorer der kommer vi inn?

Lenke til kommentar

Hvis dere sletter midlertidige filer og cookies, og lar være å logge inn på digit så får dere iallefall se bildene. Kan godt være innlogget på forumet og da får dere sikkert også kommentert.

--

edit: Jeg prøvde logge inn på digit. Da ble det bare hvitt. Hjalp ingenting å logge ut igjen via forumet. Men etter at jeg slettet midlertidige filer (ccleaner bruker jeg til det) så kunne jeg igjen se bildene på digit. Jeg logget inn på forumet igjen, og så også da bildene. Prøvde også å kommentere ett av mine egne via digit, og det gikk bra.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Hvis dere sletter midlertidige filer og cookies, og lar være å logge inn på digit så får dere iallefall se bildene. Kan godt være innlogget på forumet og da får dere sikkert også kommentert.

Har slettet og sånt med Ccleaner, men får uansett ikke logget inn på BK, men det går greit på Forum. Logger ut av på forum og kommer så direkte over på forsiden til BK, får fremdeles ikke logget på derfra heller.....! Prøvd med både IE9 og Firefox....! Har lagt bokmerkekobling til forsiden BK, men når jeg velger denne kommer det bare feilmelding med bl.a. noe om innstilling på info.kapsler....! Ja, ja, Terje jobber med saken og finner nok ut av det...! :yes:

Lenke til kommentar

Hvis dere sletter midlertidige filer og cookies, og lar være å logge inn på digit så får dere iallefall se bildene. Kan godt være innlogget på forumet og da får dere sikkert også kommentert.

Har slettet og sånt med Ccleaner, men får uansett ikke logget inn på BK, men det går greit på Forum. Logger ut av på forum og kommer så direkte over på forsiden til BK, får fremdeles ikke logget på derfra heller.....! Prøvd med både IE9 og Firefox....! Har lagt bokmerkekobling til forsiden BK, men når jeg velger denne kommer det bare feilmelding med bl.a. noe om innstilling på info.kapsler....! Ja, ja, Terje jobber med saken og finner nok ut av det...! :yes:

 

 

Min konto står åpen på Forumet når eg kjem dit-eg Logg ut men neste gang eg kommer dit er den oppe igjen.Lukker konto på forum-får komme inn i Bildekritikk,men når eg skal legge ut bilde detter alt ut-får besjed om at safari virker ikkje .

 

 

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...