Gå til innhold

Counterstrike : GLOBAL OFFENSIVE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Closed Beta: November 30, 2011[2]

Open Beta: Early 2012[3]

Full Game: Early 2012[4]

 

Svært usansynlig at det kommer ut i første kvartal 2012, når det einaste vi veit er "early 2012". Informasjonen var henta fra første søk, på wikipedia :p.

 

Lær deg valve-time gutt!

https://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time

 

Left 4 Dead hadde "Early 2008" men kom ut i November 2008. :p

og.. Early October blei til November 30th for betaen til Counter-Strike: Global Offensive

Endret av Eslu
Lenke til kommentar

Closed Beta: November 30, 2011[2]

Open Beta: Early 2012[3]

Full Game: Early 2012[4]

 

Svært usansynlig at det kommer ut i første kvartal 2012, når det einaste vi veit er "early 2012". Informasjonen var henta fra første søk, på wikipedia :p.

 

Lær deg valve-time gutt!

https://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time

 

Left 4 Dead hadde "Early 2008" men kom ut i November 2008. :p

og.. Early October blei til November 30th for betaen til Counter-Strike: Global Offensive

 

lol for noen tider.. men jaja... hadde gjerne tatt i mot en open beta og...

Lenke til kommentar

Javell ja. Alle ser jo at dette er source. Hva er det som er nytt her som ikke bare kunne legges til cs:source?

 

 

mye mulig, synes selv det ikke er langt ifra source.. men jeg har ikke noe i mot det, ingenting er gratis... Hovedgreia med dette er vell Matchmaking system osv, om det blir bra er det verdt penga, er ikke bare bare å legge det til i source...men kunne vært det, men igjen, det ville vært en stor forandring uten kostnader, synes det er helt greit at det kommer på nytt jeg. Håper virkelig dette matchmaking greine osv blir ordentlig.

 

Så blir det jo crossplatforms , PS3/PC sammen, ikke at jeg bryr meg så veldig om det..

 

Håper dette vil bli bra ettersom at BF3 og MW3 ble årets skuffelse...

Endret av devilaxe
Lenke til kommentar

Ja var nettopp det jeg tenkte på. Matchmaking. Blir jo genialt å inkorporere det inn i cs, men føler det kunne blitt inkludert i css kanskje?

 

Ja, hadde gått, men jeg tror fremdeles det er bedre med nytt, helt ny overhaling liksom, nå er det jo ganske lenge siden source kom ut også, betaler gladelig for ny relansering av noe som ligner på source ass...eneste jeg bryr meg om er det tekniske, at matchmaking systemet osv vil fungere bra.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+3165

Så lenge de beholder essensen av CS 1.6 og Source i spillet og ikke prøver på noe annet viss vass, så kan dette bli bra.

 

Hadde vært greit om det var klart til TG, men det skal nok holde hardt!

Lenke til kommentar

Fra hva jeg har _sett_ så er nok ikke cs:go redningen cs-miljøet (tenker da 1.6) trenger. Det ser ut for å være blottet for rekyl og weaponhandling, movements har også vært darrige i mange source engine-spill sammenlignet med hl motoren.

Men det kan sikkert bli et underholdende pub-spill, jeg kommer sikkert til å kjøpe det i et eller annet valvesalg. :)

Lenke til kommentar

Det er CS..

Tanken bak GO er ikke å lære en gammel hund nye triks.

Det er rett og slett en videreføring av en klassiker.

colt/ak47 kjører man fra hip, basta bom. Ingenting å gjøre med om det er 2012 eller ikke.

 

Spillet er ikke ment å skulle sammenlignes med spill som BF3/MW3 hvor man kan ødelegge hele mapen om man bare gidder.

Endret av Hille
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Enig med Hille.

For min del håper jeg det blir så simpelt som mulig, og helst uten en eneste ny funksjon.

Aim-down sight ville alene vært en dealbreaker for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...