Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Begynt å snorke

KoKo_

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har ikke snorket før, ikke så mye i hvert fall. Frøkna måtte til og med sjekke at jeg pustet noen ganger fordi jeg var så stille :p

Men nå, for ca et år siden begynte jeg visstnok å snorke, så ille at hun bruker "sov i ro" ofte.

Hva kan grunnen til dette være? Jeg merker ikke noen forskjell selv, er ikke tettere i nesa, eller vet om noe som har endret seg. Samme sengetøy/seng, osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 31 år gammel mann, veier 90-92 kg, er 192 cm høy. Har ikke endret vekt på 10 år.

Fatter har akkurat operert bort mandlene(?), og dette hjalp veldig.

Du kan jo eventuelt høre med lege?

Skrevet

Jeg er 31 år gammel mann, veier 90-92 kg, er 192 cm høy. Har ikke endret vekt på 10 år.

Så han begynte plutselig å snorke i voksen alder, eller hadde han problemet lenge før mandlene ble fjernet?

Skrevet

Så han begynte plutselig å snorke i voksen alder, eller hadde han problemet lenge før mandlene ble fjernet?

Han hadde problemer lenge før han fjernet mandlene, ja.

Skrevet (endret)

Man blir jo litt slappere i fisken med åra enten man legger på seg eller ikke, så at du begynner å snorke først nå er egentlig ikke så rart. Jeg tror kanskje jeg har gjort det, men jeg bor alene, så det måtte fanden vite.

Endret av Isbilen
Skrevet

muggsopp! har det vart lenge? jeg snorker visst også, men hun har vent seg til det, og så hjelper det at hun pleier å sovne først og sover rimelig tungt. så er det om å gjøre å ikke ligge inni øret hennes, heller motsatt vei. men hvis du snorker virkelig høyt, og det finnes det folk som gjør, så skader ikke en tur til lege. øre-nese-hals-spesialist høres relevant ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...