KoKo_ Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 Hei Jeg har ikke snorket før, ikke så mye i hvert fall. Frøkna måtte til og med sjekke at jeg pustet noen ganger fordi jeg var så stille Men nå, for ca et år siden begynte jeg visstnok å snorke, så ille at hun bruker "sov i ro" ofte. Hva kan grunnen til dette være? Jeg merker ikke noen forskjell selv, er ikke tettere i nesa, eller vet om noe som har endret seg. Samme sengetøy/seng, osv...
KoKo_ Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Skrevet 2. februar 2012 Jeg er 31 år gammel mann, veier 90-92 kg, er 192 cm høy. Har ikke endret vekt på 10 år.
Athey Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 Jeg er 31 år gammel mann, veier 90-92 kg, er 192 cm høy. Har ikke endret vekt på 10 år. Fatter har akkurat operert bort mandlene(?), og dette hjalp veldig. Du kan jo eventuelt høre med lege?
KoKo_ Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Skrevet 2. februar 2012 Jeg er 31 år gammel mann, veier 90-92 kg, er 192 cm høy. Har ikke endret vekt på 10 år. Fatter har akkurat operert bort mandlene(?), og dette hjalp veldig. Du kan jo eventuelt høre med lege? Så han begynte plutselig å snorke i voksen alder, eller hadde han problemet lenge før mandlene ble fjernet?
Athey Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 Jeg er 31 år gammel mann, veier 90-92 kg, er 192 cm høy. Har ikke endret vekt på 10 år. Fatter har akkurat operert bort mandlene(?), og dette hjalp veldig. Du kan jo eventuelt høre med lege? Så han begynte plutselig å snorke i voksen alder, eller hadde han problemet lenge før mandlene ble fjernet? Han hadde problemer lenge før han fjernet mandlene, ja.
Isbilen Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 (endret) Man blir jo litt slappere i fisken med åra enten man legger på seg eller ikke, så at du begynner å snorke først nå er egentlig ikke så rart. Jeg tror kanskje jeg har gjort det, men jeg bor alene, så det måtte fanden vite. Endret 3. februar 2012 av Isbilen
Fanboi Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 muggsopp! har det vart lenge? jeg snorker visst også, men hun har vent seg til det, og så hjelper det at hun pleier å sovne først og sover rimelig tungt. så er det om å gjøre å ikke ligge inni øret hennes, heller motsatt vei. men hvis du snorker virkelig høyt, og det finnes det folk som gjør, så skader ikke en tur til lege. øre-nese-hals-spesialist høres relevant ut?
BirgerCaC Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 Det er normalt og snorke! Det kan bare være litt irriterende for andre personer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå