Gå til innhold

The Settlers Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, nå går det tregt her gitt.. level 19 til 21 har gått veeeeldig sakte.. Men det er jo litt av sjarmen med Settlers. Råvarer tar tid! :) phew!

Guilden Norwegain Vikings har passert 40 medlemmer også :D

• 2 uker senere...
Skrevet

la til en veldig dyktig laget Adventure guide i førsteposten, som er uhyre kjekt når du endelig har blitt lvl 26 og kan begynne å lete etter map fragments og hele adventures :)

Selv om det anbefales å vente til man er lvl 32 og ferdig med øya si først :)

Skrevet

Tenkte å prøve dette jeg også men servern Newfoundland er tydeligvis full.

Får vel prøve på Northisle

Du kan få en invite, da vil du have på samme server som resten av oss.

• Liker 1
Skrevet

Addet en UBER-kjekk total-økonomi kalkulator link i førsteposten! Anbefales for å se hva som bør gjøres hvis man ikke klarer og opprettholde behovene i samfunnet sitt :)

Skrevet

Er det mulig å spille dette spillet fullverdig uten å måtte kjøpe noe i shopen eller må man kjøpe noe for å komme forbi ett visst nivå? Og vil alt du gjør i betaen slettes når det endelige spillet kommer?

Skrevet

Er det mulig å spille dette spillet fullverdig uten å måtte kjøpe noe i shopen eller må man kjøpe noe for å komme forbi ett visst nivå? Og vil alt du gjør i betaen slettes når det endelige spillet kommer?

Spillet er fullverdig, og man trenger ikke å kjøpe noe som helst ;)

I følge Devs, så kommer ikke progressen din til å bli slettet ;) Det trur jeg hadde vært for ødeleggende for utvikleren, da folk bruker mye penger på dette spillet (de som kjøper gems) :)

Skrevet

Heter CortexXx online. Stygt nick, sorry! :tease:

Sanker man resurser over natta?! Logget på for første gang i dag, hadde 700 av Fir wood planks og stones :D Var nede i 0 stones da jeg la meg i går .

Skrevet

Heter CortexXx online. Stygt nick, sorry! :tease:

Sanker man resurser over natta?! Logget på for første gang i dag, hadde 700 av Fir wood planks og stones :D Var nede i 0 stones da jeg la meg i går .

jepp, du sanker ressurser om natta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...