Gå til innhold

MK9 - Verdt å kjøpe nå ?


Laohn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er faktisk en liten stund siden jeg har spilt dette nå, men var nok med folk når jeg var online sist (1-2måneder siden). Hvis du likte demoen vil jeg uansett anbefale dette spillet VELDIG! Enormt mange timer med singleplayer kos også til og være et fighting spill. Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

MK9 hadde fra begynnelsen veldig dårlig netcode, og er fortsatt usikker på om denne har blitt fikset. Dette førte til at de fleste droppet å spille dette spillet online allerede fra begynnelsen av. Kompetativt sett, her i Norge, ble MK9 utkonkurrert av Marvel VS Capcom 3 og 2012-oppdateringen til Street Fighter 4. Nå er Street Fighter X Tekken rundt hjørnet (kommer ut om 2 dager), så fighting game-crowden vil nok ha fokus alle andre steder enn på MK9.

 

Til tross for dette, så vil du, hvis du er heldig, kunne finne en og annen som spiller MK9 online fortsatt. Jeg vet at det finnes et par stykker hos Round1KO som sikkert kunne tenkt seg å spille dette spillet online. :)

Endret av Aporia Qualia
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Synes det er synd at MK9 har gått i glemmeboken hos mange. Selv synes jeg det er like morro å se på turneringer som å spille spillet. Om du fremdeles er i tvil, så kan jeg anbefale deg spillet på bakgrunn av story-moden, som er både godt utført og underholdende - i motsetning til mange andre fighting-spill på markedet nå. Når det gjelder online-delen, så husker jeg bare masse lagg som gjorde at det var vanskelig å utføre comboer. :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...