Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

fikk gratis oppgradering av adsl(telenor) noen andre?


Anbefalte innlegg

vist jeg ikke tar feil så er lyse sitt bredbåndstilbud det ubestritte beste:

 

Du får linje på ca 18mbit(iflg speedometertet på startsiden)

Du får 16 tv kanaler,(kan bestille yterlligere)

Du får hustelefon linje(ringer gratis til de andre som har lyse nettet)

Du får trådløst tastatur med,kan surfe rett på tv(vi nerder vett jo at dette ikke gir noen god oppløsning osv,men det er jo kult at de tar det med)

 

sikkert noen som kan utdype dette ytterligere,men PRISEN for alt er ca 6-700kr!!!

 

noen bedre?

 

(skulle ønske jeg hadde det nettet :wink: )

 

FuCk telehor

det var streng sensur :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle dere som skryter hemningsløst av NGT: Hvor lenge måtte dere vente på å få disse linjene?

 

Jeg bor forholdsvis nær Bergen sentrum, og jeg ventet ca. 3 uker fra jeg bestilte og til routeren kom på døren og alt var klart. Ikke så ille, særlig siden det var sommerferie. Har heller ikke hatt problemer med kundeservice, de tre gangene jeg har hatt kontakt med dem pr. telefon. Et par minutters venting to av gangene, og faktisk ingen venting i det hele tatt sist gang jeg ringte!

Lenke til kommentar

håper ikkje telenor har driti seg ut nå, gamle prisen på 704/128 var 550kr (trur eg ?). så ringer dei nå og tilbyr 1024/256 til 549kr, altså 1 krone billigere enn den gamle 704-linja... MEN så betalte vi 350 kr for den linja, og fattern godtok tilbudet som 1 krone billigere enn det!

viss regninga kommer i posten med 549kr så blir det baluba!

Lenke til kommentar
håper ikkje telenor har driti seg ut nå, gamle prisen på 704/128 var 550kr (trur eg ?). så ringer dei nå og tilbyr 1024/256 til 549kr, altså 1 krone billigere enn den gamle 704-linja... MEN så betalte vi 350 kr for den linja, og fattern godtok tilbudet som 1 krone billigere enn det!

viss regninga kommer i posten med 549kr så blir det baluba!

 

Forhandler ansatte får tilbud om 1024/256 m/30gB nedlastingsgrense til 349,- :)

 

30gB holder LEENGE for meg. Til han tosken som sier han laster ned 30gB på noen dager: Du må ha stooooor harddisk :D 180gB i måneden? Hm, jaja.. Hvis ikke så går det veldig mange cd'er. Poenget med å laste ned sååå mye? Får jo aldri tid til å se det uanskvett :D

Lenke til kommentar

 

Jeg studerer ved UiB. Der får vi Delta (2000/640) til Bravo-pris (398,-)

 

Den avtalen UiB har er kanon! Selv så er jeg akkurat i ferd med å bytte til NGT Delta (2000/640) for 498.- gjennom en annen avtale. Litt dyrere enn UiB, men fortsatt et hav i fra det jeg har i dag....Telenor 1024/256 for 750.- :grumpy::grumpy: De er bare for grådige.......

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på da er hvilken juridisk rett har de til å si at jeg må være der i 12 mnd uten min underskrift...

Men men PMA

 

Ingen igrunn. En muntelig avtale er like mye verdt som en skriftelig avtale. eneste er at den er litt vanskeligere å bevise. Men som sagt.. det er Grunnleggende regler innen kjøpp.. best å lære seg med en gang..

Lenke til kommentar
Jeg fikk også dette tilbudet og takket ja.

Bra saker etter min mening, 30Gb er på ingen måte noe hinder.

 

[joke]

30gb ingen hinder, HAHAHAHAHARARAHRARHARHARARHR *dør

[/joke]

 

Seriøst, 30 gb går fort, hvis man laster ned eitpartre filmer (lovlig sjølvsakt) ein linux distro, og litt anna.

 

Lasta ned nesten 7 giga, bare for å finne ut at suse ikkje liker hovedkortet mitt.....

Lenke til kommentar
Jeg fikk og dette tilbudet og takket ja. JEg laster ikke, kommer heller ikke til å laste ned 30gb per mnd. Men som en nevnte her, så er det for å binde deg for 12 nye mnd'er. Det jeg lurer på da er hvilken juridisk rett har de til å si at jeg må være der i 12 mnd uten min underskrift...

Men men jeg kommer sikkert til å ha det i 12 mnd eller mer, er av den "slappe" typen som ikke bytter pga alt "stresset".

 

 

PMA

 

Dersom avtalen står på første faktura så godtar du den når du betaler den :-)

Lenke til kommentar

Har noen av dere som har takket ja til dette tilbudet, faktisk fått en hastighetsøkning enda?.. isåfall hvor lang tid tok det?

 

Jeg takket ja sist torsdag, de sa de skulle ta så&si ingen tid å skifte, hadde ikke skjedd noe innen mandag, så da ringte jeg, telenor dama sa at de ikke hadde fått meg på lista enda, men hun skulle sette meg på så jeg skulle få det innen 24timer (tirsdag). Nå er det torsdag og enda har ingenting skjedd :grumpy:

Lenke til kommentar
Har noen av dere som har takket ja til dette tilbudet, faktisk fått en hastighetsøkning enda?.. isåfall hvor lang tid tok det?

 

Jeg takket ja sist torsdag, de sa de skulle ta så&si ingen tid å skifte, hadde ikke skjedd noe innen mandag, så da ringte jeg, telenor dama sa at de ikke hadde fått meg på lista enda, men hun skulle sette meg på så jeg skulle få det innen 24timer (tirsdag). Nå er det torsdag og enda har ingenting skjedd :grumpy:

 

Bestilte for 5 uker siden, eller noe sånt, går like tregt. Snakket med "Trygve" på online support, og han sa man måtte ta kontakt før klokken 16 for at de skulle kunne se hva som hadde skjedd.

Lenke til kommentar
vist jeg ikke tar feil så er lyse sitt bredbåndstilbud det ubestritte beste:

 

Du får linje på ca 18mbit(iflg speedometertet på startsiden)

Du får 16 tv kanaler,(kan bestille yterlligere)

Du får hustelefon linje(ringer gratis til de andre som har lyse nettet)

Du får trådløst tastatur med,kan surfe rett på tv(vi nerder vett jo at dette ikke gir noen god oppløsning osv,men det er jo kult at de tar det med)

 

sikkert noen som kan utdype dette ytterligere,men PRISEN for alt er ca 6-700kr!!!

 

noen bedre?

 

(skulle ønske jeg hadde det nettet :wink: )

 

Vel, hva med:

10 Mb inn og ut, til 200 i måneden? (med ubegreset kvote selvsagt)

 

Fra Bredbåndsfabrikken sitt student tilbud.

Lenke til kommentar

En annen bra ting med NGT er at hvis en går inn og sjekker loggene på ruteren sin, så ser en:

 

02/01/04 15:01:35 >>WAN: Data link activated at 1664 / 512 Kbps (rx/tx)

 

Dvs, at de kjører faktisk 1.6 MBit på linjene for Charlie 1350 og du vil kunne oppnå en fart over 1.350...

Lenke til kommentar

 

Jeg studerer ved UiB. Der får vi Delta (2000/640) til Bravo-pris (398,-)

 

Dette er for toårs-avtalen da, jeg betaler 450 fordi jeg ikke ville binde meg opp til mer enn ett år (jeg har selvfølgelig snart hatt abbonementet i to år da men...)

Lenke til kommentar
håper ikkje telenor har driti seg ut nå, gamle prisen på 704/128 var 550kr (trur eg ?). så ringer dei nå og tilbyr 1024/256 til 549kr, altså 1 krone billigere enn den gamle 704-linja... MEN så betalte vi 350 kr for den linja, og fattern godtok tilbudet som 1 krone billigere enn det!

viss regninga kommer i posten med 549kr så blir det baluba!

 

Er nesten sikker på at det med "for mange på 704" var okselort. Telenor har vel regnet litt, og funnet ut at en kunde som har ubegrenset 704 er dyrere enn en med begrensing på 1024, og laget seg noen lure påskudd for å få folk til å bytte...

Lenke til kommentar

Det Telenor gjør er helt i tråd med deres (IMHO) strategi: Gradvis så (snik) innarbeider de konseptet med begrensninger i nedlastning, dvs: salg av kvantum. Dette er selvfølgelig fordi de vet det at folk tenker som mange her.....30Gb er jo masse, mer enn nok for meg......

Ja....i dag, men hva med senere? Når video on demand etc. blir vanligere så går 30Gb fort, og Telenor kan klemme ytterliger penger ut av naive nettbrukere. Ikke la dere lure! Jeg går ikke på det, og skifter i disse dager til NGT.

Lenke til kommentar
Har telenor slått seg?!

 

Tipper det ja. Han må være den første som noen gang i verdenshistorien som får noe GRATIS (!!!!) av Telenor (*host*hor)..

 

Blir dere aldri fornøyd? Tipper de fleste her har aldri betalt en faktura til Telenor. Det er vel MAMMA og PAPPA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...