Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

fikk gratis oppgradering av adsl(telenor) noen andre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Telenor er så J****g sleipe ass. 30 gig. Folk synes det høres ganske bra ut, men bare vent til du blir en aktiv downloader. Det går aldri en uke at jeg laster ned under 30 gig... Bytt til NGT! Der får du hva du betaler for og ingnen begrensning.

 

Lurer på hvor mange år du får jeg..... :shrug::shrug::lol::lol::yes::yes:

 

Neida...måtte bare... hehe... har du ikke noe annet å gjøre enn å laste ned eller??

 

Har 600 kbit/s jeg GRATIS inn i veggen på hybelen gjennom skolen... funker fint det...! :):)

Lenke til kommentar
Telenor er så J****g sleipe ass. 30 gig. Folk synes det høres ganske bra ut, men bare vent til du blir en aktiv downloader. Det går aldri en uke at jeg laster ned under 30 gig... Bytt til NGT! Der får du hva du betaler for og ingnen begrensning.

 

Skaff deg ett liv. Har du hørt om kvinnfolk? Er ikke så dumt, vet du.

Lenke til kommentar
Telenor er så J****g sleipe ass. 30 gig. Folk synes det høres ganske bra ut, men bare vent til du blir en aktiv downloader. Det går aldri en uke at jeg laster ned under 30 gig... Bytt til NGT! Der får du hva du betaler for og ingnen begrensning.

 

Skaff deg ett liv. Har du hørt om kvinnfolk? Er ikke så dumt, vet du.

 

eg er ingen aktiv downloader, forsåvidt enig med ka du seier Dokein, men han trenger neppe _sjå_ på at han laster ned.. :wink: kan faktisk gjere noko anna i mellomtida :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...