Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

fikk gratis oppgradering av adsl(telenor) noen andre?


Anbefalte innlegg

fikk tlf fra telenor der eg fekk høyre at vårt abonnement på 704/128 ville bli oppgradert til 1024/256 pga for mangen som bestiller 704-linjen.

ikkje nok med det, vi fikk det tilogmed 1 krone billigere en det vi betalte før.

siden fattern jobber i bravida hadde vi 704 linje til 384-linje pris.

dette betyr at eg får ekstremt mykje for pengane! 1024-linje til prisen av 1krone-billigere-enn-384-linjen!

 

lurte på om det var flere som hadde fått dette tilbudet?

ho i telefonen sa at det var ca 1000 personer som fikk dette tilbudet? var eg ekstremt heldig? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fikk tlf fra telenor der eg fekk høyre at vårt abonnement på 704/128 ville bli oppgradert til 1024/256 pga for mangen som bestiller 704-linjen.

 

Haha. Supportdamene til Telenor er og blir hjernedød (når det gjelder data altså....). Hva i all verden hjelper det å sette opp hastigheten på et abbonement, fordi for mange bestiller det? Betyr jo enda mer trafikk...

 

Men når det gjelder tilbudet er jo det greit nok, bare å hoppe på.....

 

NGT er best forresten.... (Nå er de snart ferdig med den nye kundesupporten sin også!!!)

Lenke til kommentar
fikk tlf fra telenor der eg fekk høyre at vårt abonnement på 704/128 ville bli oppgradert til 1024/256 pga for mangen som bestiller 704-linjen.

 

Haha. Supportdamene til Telenor er og blir hjernedød (når det gjelder data altså....). Hva i all verden hjelper det å sette opp hastigheten på et abbonement, fordi for mange bestiller det? Betyr jo enda mer trafikk..

 

er det mulig at dei fordeler dei forskjellige linjene på forskjellige servere/stasjoner? slik at det blir for mange på en server/stasjon og eg blir flytta til en anna? sikkert teit spørsmål, men fattern trodde det var noko sånt...

Lenke til kommentar

Tja, du får jo 850 kbps hos NGT for kr. 398 i måneden, UTEN noen som helst form for begrensning. Ingen ublu pris, tør jeg påstå. Bruker selvsagt NGT selv, men har en bedriftsavtale gjennom jobben, og får dermed 1400 kpbs for 398 (samme som studentavtalen deres, såvidt jeg vet) :-D

Lenke til kommentar
Tja, du får jo 850 kbps hos NGT for kr. 398 i måneden, UTEN noen som helst form for begrensning. Ingen ublu pris, tør jeg påstå. Bruker selvsagt NGT selv, men har en bedriftsavtale gjennom jobben, og får dermed 1400 kpbs for 398 (samme som studentavtalen deres, såvidt jeg vet) :-D

 

HERREJESUS?

1400kpbs for 398/mnd?

 

det er jo helt sykt! ka slags student vil det sei? kan eg få det som går 3 år på videregående?

får NGT her nå, viss det ikkje har komt då, burde eg bytte til NGT istedet for å godta dette tilbudet fra telenor?

eg syntest 1024/256 for ca 350 kr/mnd var bra eg ! :-?

Lenke til kommentar
Telenor er så J****g sleipe ass. 30 gig. Folk synes det høres ganske bra ut, men bare vent til du blir en aktiv downloader. Det går aldri en uke at jeg laster ned under 30 gig... Bytt til NGT! Der får du hva du betaler for og ingnen begrensning.

Er jo på langt nær alle som driver med såkalt "aktiv downloading". Er imot begrensninger selv, men skjønner veldig godt at 30gb limit kan være det beste tilbudet for mange.

Lenke til kommentar
Tja, du får jo 850 kbps hos NGT for kr. 398 i måneden, UTEN noen som helst form for begrensning. Ingen ublu pris, tør jeg påstå. Bruker selvsagt NGT selv, men har en bedriftsavtale gjennom jobben, og får dermed 1400 kpbs for 398 (samme som studentavtalen deres, såvidt jeg vet) :-D

 

HERREJESUS?

1400kpbs for 398/mnd?

 

det er jo helt sykt! ka slags student vil det sei? kan eg få det som går 3 år på videregående?

får NGT her nå, viss det ikkje har komt då, burde eg bytte til NGT istedet for å godta dette tilbudet fra telenor?

eg syntest 1024/256 for ca 350 kr/mnd var bra eg ! :-?

 

Jeg studerer ved UiB. Der får vi Delta (2000/640) til Bravo-pris (398,-)

Lenke til kommentar
HERREJESUS?

1400kpbs for 398/mnd?

 

det er jo helt sykt! ka slags student vil det sei? kan eg få det som går 3 år på videregående?

 

Dette studenttilbudet gjelder, såvidt jeg har forstått en del høyskoler, samt universiteter. Ikke videregående altså, dessverre :-)

Lenke til kommentar

Alle dere som skryter hemningsløst av NGT: Hvor lenge måtte dere vente på å få disse linjene? Jeg måtte vente i over 3 mnd, før de fant ut at jeg måtte ha en oppgrad.av linjen som ville koste meg 1000 lapp ekstra (bor midt i Oslo), så da synes jeg den elendige kundebehandlingen var mer enn nok. Jeg takket for meg og gikk over til Avidi :smile: som har gitt meget bra service og som leverte innen 2 uker. Og det går faktisk an å snakke med dem på telefonen også, du blir ikke satt i en kø på 30 min. (minimum) slik som med drittselskapet Nextgentel.

Lenke til kommentar
fikk tlf fra telenor der eg fekk høyre at vårt abonnement på 704/128 ville bli oppgradert til 1024/256 pga for mangen som bestiller 704-linjen.

ikkje nok med det, vi fikk det tilogmed 1 krone billigere en det vi betalte før.

siden fattern jobber i bravida hadde vi 704 linje til 384-linje pris.

dette betyr at eg får ekstremt mykje for pengane! 1024-linje til prisen av 1krone-billigere-enn-384-linjen!

 

lurte på om det var flere som hadde fått dette tilbudet?

ho i telefonen sa at det var ca 1000 personer som fikk dette tilbudet? var eg ekstremt heldig? :D

 

Vedder på at det var fordi du før ikke hadde nedlastingsbegrensning, men får det nå med 1024 linjen! Ikke tro at det er noe godt når telenor sier det!

Lenke til kommentar

Jeg fikk og dette tilbudet og takket ja. JEg laster ikke, kommer heller ikke til å laste ned 30gb per mnd. Men som en nevnte her, så er det for å binde deg for 12 nye mnd'er. Det jeg lurer på da er hvilken juridisk rett har de til å si at jeg må være der i 12 mnd uten min underskrift...

Men men jeg kommer sikkert til å ha det i 12 mnd eller mer, er av den "slappe" typen som ikke bytter pga alt "stresset".

 

 

PMA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...