Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun kysset en annen


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 18 år gammel og var for noen uker siden sammen med en jente. Kjemien mellom oss kunne ikke blitt bedre og vi hadde det perfekt sammen. Vi hadde felles venner og kjent hverandre hele livet. Problemet er bare at hun har alltid hatt er rart forhold til en annen gutt. Hun har likt denne gutten i alle år. Helt siden barneskolen, da han en gang ikke hviste hvem hun var. Opp gjennom årene har han de vist henne at han ikke er veldig interresert, men han liker henne på en måte for det om. Han vil bare ikke være sammen med henne, og han vil ikke at noen andre skal se at han liker henne. Weird guy. Hun har akserptert at han ikke er interessert i henne, men de har alltid vært venner, og hun har alltid invitert han med på ting da han ikke tar mye iniativ selv.

 

Men for noen uker siden kysset hun han da han kjørte henne hjem fra byen. De kysset i noen minutter, før hun gikk inn å la seg. Hun fortalte meg dette dagen etterpå. Etter dette har jeg vært vært gjennom et helvete om hvor mye hun angrer, og hvor viktig jeg er for henne. Hun foreslo til og med at vi skulle flytte inn sammen. Jeg slo selvølgelig opp. Jeg merker på henne at hun virkelig angrer også da, og jeg er sikker på at hun ikke ville gjort det igjen viss vi ble sammne igjen. Men slik er da ikke jeg. Har hun fucka det til, så har hun fucka det til.

 

Det jeg lurer på, er om dere synes jeg overdriver? Håper noen kan sette seg selv i samme posisjon om det skjedde med dere, hva ville dere gjort? Hva om dere ble overbevist om at hun ikke ville gjøre det igjen, og at hun virkelig angrer?

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig reagerer man med sterk vantro når noe sånt skjer, spesielt når du er storm forelsket, såvidt jeg har forstått. Virker som hun så lettere på det hele, siden hun kjørte et kyss på kompisen som hun alltid har likt. Ellers vanskelig problemstilling.

 

Jeg i mine øyner føler du reagerte som de fleste ville gjort, med sjokk, og forbannelse. Men hvert sår gror, og jeg tror hvis både du og denne jenta prater sammen klarer å finne løsningen på knutene, sammen. Prøv iallefall, det er bedre å forsøke, enn å gi faen, og angre senere. :=)

Lenke til kommentar

Jeg har så sinnsykt lyst å bare komme over henne å gi blanke faen. Men det er så utrolig vanskelig selv om jeg vet at jeg kan finne andre jenter som er 100% trofaste. Vi har prøvd å snakke sammen, å det har selvfølgelig blitt bedre, men ikke slik at jeg har endret mening.

 

Det som ødelegger mye med hennes forklaring er at hun ikke har noe svar på hvorfor hun kysset han. Jeg har til og med sagt til henne at jeg virkelig trenger en forklaring hvis dette i det hele tatt skal gå. Men hun har ingenting å si. Hun vet rett og slett ikke hvorfor hun kysset han. Hun ville bare kysse noen.

 

Jeg skulle egentlig sove hos henne den kvelden, men jeg kunne ikke. Jeg har spurt om det var noe av grunnen, men hun sier nei. Det gir meg jo ikke noe valgt egentlig. Hadde hun sagt noe som at hun følte jeg overså henne eller ikke brydde meg(hun er da hvertfall ærlig, for å finne noe positivt) om henne. Men neida, hun har ingen grunn og da er det jo ikke noe som står i veien for at hun kan gjøre det igjen. Er dere ikke enige i dette?

Lenke til kommentar

Hei, jeg er 18 år gammel og var for noen uker siden sammen med en jente. Kjemien mellom oss kunne ikke blitt bedre og vi hadde det perfekt sammen. Vi hadde felles venner og kjent hverandre hele livet. Problemet er bare at hun har alltid hatt er rart forhold til en annen gutt. Hun har likt denne gutten i alle år. Helt siden barneskolen, da han en gang ikke hviste hvem hun var. Opp gjennom årene har han de vist henne at han ikke er veldig interresert, men han liker henne på en måte for det om. Han vil bare ikke være sammen med henne, og han vil ikke at noen andre skal se at han liker henne. Weird guy. Hun har akserptert at han ikke er interessert i henne, men de har alltid vært venner, og hun har alltid invitert han med på ting da han ikke tar mye iniativ selv.

 

Men for noen uker siden kysset hun han da han kjørte henne hjem fra byen. De kysset i noen minutter, før hun gikk inn å la seg. Hun fortalte meg dette dagen etterpå. Etter dette har jeg vært vært gjennom et helvete om hvor mye hun angrer, og hvor viktig jeg er for henne. Hun foreslo til og med at vi skulle flytte inn sammen. Jeg slo selvølgelig opp. Jeg merker på henne at hun virkelig angrer også da, og jeg er sikker på at hun ikke ville gjort det igjen viss vi ble sammne igjen. Men slik er da ikke jeg. Har hun fucka det til, så har hun fucka det til.

 

Det jeg lurer på, er om dere synes jeg overdriver? Håper noen kan sette seg selv i samme posisjon om det skjedde med dere, hva ville dere gjort? Hva om dere ble overbevist om at hun ikke ville gjøre det igjen, og at hun virkelig angrer?

 

Takk for svar.

 

Jeg ville reagert på samme måte. Jeg hadde blitt helt fra meg om det bare hadde vært et kyss på leppene, selv da hadde jeg slått opp.. Nå er det faktisk snakk om klining i flere minutter?

 

Finn deg noe bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun kysset/klinte med en annen gutt i noen minutter og angrer som bare faen etterpå? Er det virkelig så lite som skal til for at det perfekte forholdet deres ikke engang er verdt å gi en sjanse engang? Vær litt grei med henne og deg selv å gi henne en ny mulighet, selv om det ikke er eksemplarisk oppførsel av henne synes jeg ikke man trenger å reagere riktig så mye som du ser ut til å ha gjort. Hvis jeg ble overbevist ville jeg gitt henne en ny mulighet, men så er jeg typen som ber om å få knust hjertet laugh.gif

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å si til henne at vi ikke kan bli sammne, men holde på. For så å gå på byen men henne og andre venner å rote med så mange jeg bare greier.

For å være helt ærlig tror jeg du kommer du å skyte deg selv i foten hvis du velger å kun "holde på". Tror du ikke det blir verre om hun hopper på andre gutter mens du egentlig vil ha henne? Erfaringsmessig kan det føles helt jævlig.

 

Videre mistenker jeg at din trang til å "ta igjen" på henne ved å rote med andre jenter, kan virke mot sin hensikt hvis du ikke skulle få det til(med andre ord, få deg til å føle deg enda verre).

 

Er virkelig ett kyss det som skal til for at du skal dumpe henne? Du må selvfølgelig avgjøre det selv, men det kan hende at det kun var den ene gangen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk har jo totalt forkjellige meninger her inne. Men det er ikke bare det at hun kysset en annen. Men at det var akkuratt han som hun alltid har hatt noe for. Jeg har til og med sagt til henne, hvis det var en annen gutt som kjørte henne hjem fra byen, så ville hun ikke kysset han. Hun nekter heller ikke for det.

 

Jeg har lyst å gi henne en ny sjangse, samtidig som jeg vil at hun skal føle hvordan jeg har hatt det.

 

Jeg vet at folk kan drite seg ut. Men hun er typen jente som kommer godt overens med andre gutter. Dvs hun småflørter ofte med andre gutter uten at det nødvendigvis trenger å bety noe. Slik har hun alltid vært. Etter det som har skjedd så vet jeg ikke om jeg hadde tillat dette, fordi jeg ikke hadde greit å stolt på henne. Men jeg vil jo ikke at hun skal forandre måten hun er på.

 

Så der har jeg også et dillema som kun ender i at vi ikke er sammen. Jeg kan ikke leve med å forandre måten hun er på, men vi kan ikke had det slik hun er nå.

Lenke til kommentar

Folk har jo totalt forkjellige meninger her inne. Men det er ikke bare det at hun kysset en annen. Men at det var akkuratt han som hun alltid har hatt noe for. Jeg har til og med sagt til henne, hvis det var en annen gutt som kjørte henne hjem fra byen, så ville hun ikke kysset han. Hun nekter heller ikke for det.

 

Selvfølgelig var det akkurat han, hadde det ikke vært verre om hun bare kysset en eller annen tilfeldig person som kjørt henne hjem? Sålenge hun angrer og du tror på henne, så kan tilliten sakte men sikkert få lov til å bygge seg opp igjen.

 

Så der har jeg også et dillema som kun ender i at vi ikke er sammen. Jeg kan ikke leve med å forandre måten hun er på, men vi kan ikke had det slik hun er nå.

 

 

Det finnes alltid en gylden middelvei som det heter, det viktigste du nå må gjøre er å snakke med henne, få avklart å diskutert alt du trenger slik at du etterpå kan begynne litt på nytt. Snakk ut å bli ferdig med det, forklar at du er skuffet men at du fortsatt ønsker å være sammen med henne på premisser dere begge kan leve med.

 

For å sitere Logaritmemannen over her, er det virkelig et kyss som skal til for at du dumper henne? Vi snakker en eneste gang, et tilfelle, et uhell. Hvis du ikke tilgir det og ønsker å prøve videre, ja da var det likegreit at forholdet ble avviklet med en gang.

 

Derimot hvis hun gjentar fadesen, da støtter jeg resten av forumbrukerne her å sier at å dumpe henne blir det beste valget i lengden.

Lenke til kommentar

Dere alle glemmer tredjeparten her. Hun kan ikke si at HAN ikke kommer til å ha mere følelser for henne. Så han kommer til å være enda mere frempå etter at hun kysset ham i flere minutter. Nå har HAN endelig fått det han ville.

Og han kommer neppe til å bare forsvinne ut av livet hennes fordi hun er redd for å miste typen sin. Nå er sikkert han helt i skyene fordi han fikk kysse den "hemmelige" drømmedama si, etter årevis med roing rundt grøten.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Veldig å folk reagerer. Selvfølgelig blir du kjempesåret, men tenk på en annen ting, hvorfor gikk hun bare inn å la seg?

Hvorfor ble han ikke med inn og rundpulte dama?

 

Jeg hadde gitt hu en sjangs til. Dere er 18 og unge, og feil skjer og følelser forvirrer.

Hun sier det er deg hun vil være med?

 

Jeg sier såklart ikke at du skal ta henne tilbake og late som ingenting, sett noen klare premisser. Lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er ikke akseptabelt. Men vet det er vanskelig å gå fra en person på det grunnlaget, jeg støtter deg imidlertidig med bruddet. Man vet nøyaktig hva man gjør når man tar beslutninger, man vet om det er rett eller galt. Værre er det vel med samvittigheten de fleste har etterpå dersom de gjorde det selv om noe sa det at "dette er galt", eller når de blir ferska;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er ikke akseptabelt. Men vet det er vanskelig å gå fra en person på det grunnlaget, jeg støtter deg imidlertidig med bruddet. Man vet nøyaktig hva man gjør når man tar beslutninger, man vet om det er rett eller galt. Værre er det vel med samvittigheten de fleste har etterpå dersom de gjorde det selv om noe sa det at "dette er galt", eller når de blir ferska;)

 

Joda, jenta visste nok at det var galt, men i slike øyeblikk er ikke jenter akkurat logiske heller. De handler etter de følelsene de har der og da, og gjerne impulsive følelser.

 

Akkurat derfor gutter sier "Vil du være med opp å se på gullfisken min?" Til hu du har tatt med deg hjem fra byen, istedenfor "Vil du være med opp å ha sex?". Jenta trenger en unnskyldning selv om også hun vet hva som kommer til å skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...