Joachim_F Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Virtuell romantikk på Valentinsdagen. Les hele saken
Craxmerax Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Tips til Gamer.no: Det er irriterende at bilder er like små i orginal size. Liker mye bedre å kunne trykke på dem og få et stort bilde.
duppsko Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Jeg gifter meg lett med en eller annen dude/dudette den dagen hvis jeg er online. Skal ihvertfall prøve. Må no være litt morsomt å tenke på at man er i Guinness selv med tusen andre. Hvis noen vil fri så er jeg på Icewatch serveren hehe
Joachim_F Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Skrevet 26. januar 2012 Tips til Gamer.no: Det er irriterende at bilder er like små i orginal size. Liker mye bedre å kunne trykke på dem og få et stort bilde. Når du klikker på et bilde får du originalstørrelsen. I dette tilfellet er originalstørrelsen knøttliten, fordi det var det jeg fant på spillets nettsted. Ønsket et bilde som hadde noe med bryllup å gjøre, ikke bare et tilfeldig bilde fra spillet.
Xmasbeer Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Målet er å vise hvor patetiske folk kan bli som ikke har noe liv?
duppsko Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Målet er å vise hvor patetiske folk kan bli som ikke har noe liv? Er vel ett fett hva de gjør når de først er inne i spillet? ingen forskjell på vi som levler eller de som "gifter" seg. Så alle som spiller Sims er patetiske? 2
Tshakko Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Målet er å vise hvor patetiske folk kan bli som ikke har noe liv? *Sukk....* Kan du definere hva du mener med "å ha et liv"? Hørt om relativitetsprinsippet?
n0s Skrevet 30. januar 2012 Skrevet 30. januar 2012 Målet er å vise hvor patetiske folk kan bli som ikke har noe liv?*Sukk....*Kan du definere hva du mener med "å ha et liv"?Hørt om relativitetsprinsippet? Noen mennesker sitter med "jeg har alltid rett og andre har alltid feil"-prinsipp hardkodet i hodet. Dette er mennesker som ikke godtar at forskjellige mennesker liker forskjellige ting. Don't feed the troll 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå