Gå til innhold

Den STORE hvor G*Y Justin Bieber er Tråden!

Anon123

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her kan dere si hvor mye dere hater Justin Biber og legge ut stygge bilder av han!!!

Om du er en "beliber" eller hva Fa*n dere er STIKK!

PS: DE SOM STØTTER HAN ER FAEN MEG NOEN PUSSYES!

Endret av xtr3zz
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han har en kjæreste som mange ungdomsgutter (og menn?) drømmer etter, så ser ikke hvordan han kan være homse. Bifil kanskje.

Endret av Vertical^
  • Liker 6
Skrevet

VENT Kanskje jeg skal BYTTE OVERSKRIFT OM HVOR MYE VI ELSKER BIEBER OG LEGGE UT FINE BILDER AV HAN så dere pedoer kan sitte og runke til han!

• Liker 3
Skrevet

Vet ikke om det er mulighet for at jeg er pedofil når Bieber er like gammel som meg :hmm:

Nei. Er nok bare du som er misunnelig.

Jeg liker ikke musikken hans, men jeg "beundrer" han for suksessen han har oppnådd.

• Liker 2
Skrevet

VENT Kanskje jeg skal BYTTE OVERSKRIFT OM HVOR MYE VI ELSKER BIEBER OG LEGGE UT FINE BILDER AV HAN så dere pedoer kan sitte og runke til han!

Nå slapper vi helt av.

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor kaller du nøytrale personer som ikke engang har nevnt at de liker/elsker ham for pedofile? Gir meg et innblikk hvor gammel du er. ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvorfor kaller du nøytrale personer som ikke engang har nevnt at de liker/elsker ham for pedofile? Gir meg et innblikk hvor gammel du er. ;)

Jeg vil tippe han er mellom 13-15år og har forferdelig lite å gjøre akkurat nå :yes:

EDIT: bomma på et tall

Endret av burndrinker
  • Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke Bieber og musikken hans, men er ikke en av de som har lyst til å drepe han/skade han bare fordi han er kjent. Er det bare jeg som syns dama hans ser ut som en liten unge?

• Liker 2
Skrevet

Bieber har pretty much mer suksess, cash, chicks og fun på et år enn trådstarter noensinne kommer til å ha i hele sitt liv. Skjønner godt at sjalusien fører til hat.

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...