Gå til innhold

Skyrim-oppdatering rett rundt hjørnet (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Hvis du er en av de som "flamer" og "hater" over alle mulige små ting du finner i spill, burde du kansje vurdere å begynne å kjøpe spill 4-6 måneder etter de kommer ut.

Jeg ser vel på det som sunn skepsis til utviklingen fremfor flaming og hat - men spill som f.eks Skyrim er definitivt noe jeg gladelig venter på til det fungerer.

Regner med at Skyrim helt sikkert er et like spennende spill å starte på i 2013 som det var i desember 2011.

I mellomtiden koser jeg meg med spill som fungerer.

 

Hva folk definerer som "små ting" er sikkert ulikt - men ut fra hva jeg har lest meg opp til så er det vel strengt tatt ikke bare småting som kunne vært rettet på i Skyrim?

 

bug fixes kommer jo etterhvert.
kjøpte Black ops på launch dagen, og Ja det var en del bugs. Men jeg merket ingenting av lagg problemene så mange andre whiner over.
må vell også da nevne at jeg i likhet med maaaange andre har opplevd noe glitches eller bugs når det kommer til npc interaction og enkelte scriptede sekvenser. Burde kansje lages en fest hos mange parodi "Bugs hos alle" eller noe slikt. Men om ser litt bort i fra bugs\glitches og klarer å nyte spillet er det virkelig mye bra her også!

Ut fra det jeg ser fra dine 3 andre innlegg på forumet så har du definitivt mer toleranse for bugs/crashes enn meg (Skyrim/Black Ops).

Du tåler altså at et spill du har brukt opp mot 1000 kroner på krasher og ikke fungerer som det skal - men stiller deg kritisk til en som synes det er kritikkverdig at spill blir sluppet ut uferdig på markedet?

Endret av oslo72
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...