Gå til innhold

Vurderer ferie til Sri Lanka


Anbefalte innlegg

Hei, noen kamerater og jeg vurderer en tur til Sri Lanka i 2 ukers tid.

Men har så lite å gå på, i og med at vi ikke kjenner noen som har vært der(en av grunnene til at vi vil dit).

 

Er det noen som kunne ha kommet med noen forslag til bra steder, helst hvor det er varmt og noen ting som må oppleves?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som kunne ha kommet med noen forslag til bra steder, helst hvor det er varmt
Tror du det er mange kalde områder i Sri Lanka? På fjellene i innlandet kan de muligens komme under 20 grader.

Om du da er klar over at det ikke er kaldt der, hvorfor siterer du det da? Da regner jeg med at du skjønte det at det ville være varmere enn normalt i Sri Lanka.

Lenke til kommentar

Hei Robinabc

Jeg er en nordmann som bor og jobber på Sri Lanka. Min sønn på 22 og en kammerat har en liten ferie akkurat nå og er rundt omkring på sørspissen av øya for å finne de gode surfebølgene. Det har vært noen skikkelig gode bølgedager denne uken. Men de kommer til Colombo i dag gå jeg kan spør om han kan sende deg litt informasjon om hva de gjør her hvis det kan være av interesse?

 

Det er ivertfall en "anderledes-plass" hvis du ønsker en noe spesiell ferie. Jeg kommer nok ikke tilbake til Norge :-)

 

The Bluesman

Endret av The_Bluesman
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei Robinabc

Jeg er en nordmann som bor og jobber på Sri Lanka. Min sønn på 22 og en kammerat har en liten ferie akkurat nå og er rundt omkring på sørspissen av øya for å finne de gode surfebølgene. Det har vært noen skikkelig gode bølgedager denne uken. Men de kommer til Colombo i dag gå jeg kan spør om han kan sende deg litt informasjon om hva de gjør her hvis det kan være av interesse?

 

Det er ivertfall en "anderledes-plass" hvis du ønsker en noe spesiell ferie. Jeg kommer nok ikke tilbake til Norge :-)

 

The Bluesman

Heisann!

Dette hørtes meget interessant ut, og vil gjerne få litt informasjon om dette!

Takker så mye på forhånd :-)

Lenke til kommentar

Hei Robinabc

Jeg er en nordmann som bor og jobber på Sri Lanka. Min sønn på 22 og en kammerat har en liten ferie akkurat nå og er rundt omkring på sørspissen av øya for å finne de gode surfebølgene. Det har vært noen skikkelig gode bølgedager denne uken. Men de kommer til Colombo i dag gå jeg kan spør om han kan sende deg litt informasjon om hva de gjør her hvis det kan være av interesse?

 

Det er ivertfall en "anderledes-plass" hvis du ønsker en noe spesiell ferie. Jeg kommer nok ikke tilbake til Norge :-)

 

The Bluesman

 

Hei.

 

Meget interresant det du sier.

Hva slags jobb har du i Sri Lanka? Er det et fattig land?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...