Gå til innhold

Batteriluke til Canon 60D: hvor?


Anbefalte innlegg

Jeg har et Canon 60D med batterigrep, men har dessverre ikke batteriluken. Det er mildt sagt noe tungvindt å ha batterigrepet montert til stadighet, så luken må definitivt erstattes.

 

Problemet: det er vanskelig å oppdrive. Japanphoto hadde ikke på lager, men kunne få tak i. Dette ville dessverre ta ukesvis, hvilket var også tilfelle hos Convena (som leverer reservedeler til Serviceproffen osv).

 

Vet noen om noen andre steder hvor dette lar seg oppdrive (for ordens skyld i Trondheimsområdet). Det haster en smule, da jeg gjerne skulle dratt på ferie uten batterigrep montert...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sjekket samtlige kriker og kroker på batterigreper, men det er dessverre ikke på plass. For ordens skyld gjelder dette et bruktkjøp, der batteriluken ikke fulgte med...

Du skulle ha sett det, hvis det er på lagret på grepet. Så forrige eier har nok surret det bort.

 

Ser du får tilbud om å låne, så da løser det seg. Men bestill allikevel en luke, så har du når du kommer hjem fra ferie ;)

Lenke til kommentar

Det var no dritt.

Du kan få låne mitt inntil du får ett fra Japan Photo. Skal en tur til Køben i morgen men kan slenge det i en konvolutt på mandag.

Skal forresten innom JP på Byporten i Oslo på lørdag så jeg kan høre om dem har ett liggende i en krok.

Takker så mye for tilbudet, men jeg drar dessverre allerede på Fredag; dette havnet på "ting som blir ordnet i siste liten"-bunken.

Jeg bestiller en ny luke gjennom Convena, slik at jeg ikke stanger borti samme problem neste gang jeg skal på farten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...