Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spleise venner, en dårlig ide?


Anbefalte innlegg

Jeg har som Tittelen sier prøvd å spleise en venn og ei veninne, de har ikke gjort noe enda å jeg må alltid pushe på han for at han skal gjøre noe, hvis ikke jeg er med, har de absolutt ingen kontakt.

 

Dog, har jeg og veninna mi fått en syk god tone de siste dagene og jeg er litt småforelska, men føler at det blir sykt kleint ovenfor kompissen min.

 

What to do, moral.

Endret av NinjaPanda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor vil du egentlig spleise to stk som ikke har interesse ovenfor hverandre?

 

Spleising går ut på å opprette kontakt mellom to stk som KAN ha kjemi sammen, ikke å tvinge to stk sammen regelmessig.

 

 

Jeg burde kanskje ha gitt litt mer info, vennen min er sykt hypp på hu, vet jo dog ikke om det er gjensidig, noe jeg egentlig tviler på, men sjangsen er jo der. Så jeg skulle egentlig bare gjøre en bjørnetjenste ettersom jeg kjente hu litt fra før av.

Problemet starta jo når jeg var med på ABSOLUTT ALT siden han ikke turte opprette kontakt, å nå har det skapa friksjon for min del. :)

Lenke til kommentar

Er dere kompiser så sier du det til han og hører hva han sier om saken og syns han det ikke er greit, så er dere ikke kompiser lengre. Hoes before bros.

 

Edit: Ikke ta det så bokstavelig, poenget er, kompisen din kan ikke bestemme hvem hun skal like og hvem du kan like. Er han virkelig en kompis så godtar han at du prøver deg på henne.

Endret av Nedward
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...