Gå til innhold

Radikale muslimer med ny trusselvideo i forbindelse med demonstrasjon


Anbefalte innlegg

Jeg holder en knapp på at den videoen som nå har satt sinnene i kok er laget av enten jøder eller frimurere i PST, den er laget av folk som vet hvilke psykologiske knapper man skal trykke på for å oppnå et gitt resultat.

 

Hva var målet i dette tilfellet? Skape hat mot muslimer, sette nordmenn opp mot muslimer slik at jødene og frimurernes herjinger i midt-østen skal bli mere spiselige.. og det virker for de norske massene har blitt systematisk neddummet i flerfoldige år og er lette å manipulere.

 

Om man studerer de hatefulle meldingene som florerer på den aktuelle videoen så er det tydelig at flere hasbara-celler opererer der, for argumentene er de samme gamle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo helt utrolig å komme med en slik påstand. Hva gir deg rett til å endre andres kultur og levesett? Skal du definere sivilisert? Det får vel være deres sak å definere det.

Nå ble jeg litt nysgjerrig. Mener du dette gjelder bare når landegrenser krysses? Er det ikke i prinsippet det samme for Oslo og Bergen som Norge og Afghanistan? Har bergensere mer rett til å endre osloensere sin kultur og sitt levesett enn nordmenn har til å endre afghaneres? Jeg bare spør.

 

Det er mange i Norge som mener at de norske/vestlige verdiene er universelle. Især legger man vekt på menneskerettigheter.

 

Sett fra et islamsk ståsted er verdiene vi står for dårlige. Blant annet fordi vi ikke beskytter renheten og jomfrueligheten til unge, norske jenter og fordi vi tolererer homofili.

 

Det norske forsøket på endre afghansk kultur var meget naivt og nordmenn er helt ute av stand til å skjønne hvor dypt i ryggmargen de afghanske moralske verdiene sitter.

Lenke til kommentar

 

Hva var målet i dette tilfellet? Skape hat mot muslimer, sette nordmenn opp mot muslimer slik at jødene og frimurernes herjinger i midt-østen skal bli mere spiselige.. og det virker for de norske massene har blitt systematisk neddummet i flerfoldige år og er lette å manipulere.

 

 

Islamistvideoen siterer fra koranen og ble postet på facebooksiden til islamistene som skal protestere utenfor stortinget.

 

Vær konkret og vis til noe i videoen som ikke er en del av islamsk og jihadistisk tenkesett.

 

Videoen viser en side av islam som du ikke kan benekte.

Lenke til kommentar

 

Hva var målet i dette tilfellet? Skape hat mot muslimer, sette nordmenn opp mot muslimer slik at jødene og frimurernes herjinger i midt-østen skal bli mere spiselige.. og det virker for de norske massene har blitt systematisk neddummet i flerfoldige år og er lette å manipulere.

 

 

Islamistvideoen siterer fra koranen og ble postet på facebooksiden til islamistene som skal protestere utenfor stortinget.

 

Vær konkret og vis til noe i videoen som ikke er en del av islamsk og jihadistisk tenkesett.

 

Videoen viser en side av islam som du ikke kan benekte.

Den er laget på en måte slik at folk blir skremt.. arabisk synging, bilder av kister med norske flagg, muslimer som kneler i bønn foran en AK i Turban and the works..

Lenke til kommentar

 

Den er laget på en måte slik at folk blir skremt.. arabisk synging, bilder av kister med norske flagg, muslimer som kneler i bønn foran en AK i Turban and the works..

 

Dette er en del av islamsk krigføring og terror. Formålet med terror er å sette frykt inn i motstanderen. Dette er grunnen til at islamister ofte smeller av to bomber etter hverandre. Ideen med terror er få folk til å bli redde.

 

Terroraksjonene 11.september var også et forsøk på å skape frykt i Vesten.

Endret av Ergod
Lenke til kommentar

Terroraksjonene 11.september ja... mhm.. med kaprere som dukker opp i live og pass som overlever flammeinfernoet som angivelig skal ha fått byggene til å kollapse eksakt som en kontrolert nedrivning hvor all bærende struktur gir etter akkurat samtidig og tar den veien med størst motstand..

 

Spar meg..

 

Ok, enda en av disse konspriasjons-gærningene. Og du har vel doktorgrad innen kontrollert nedrivining tenker jeg. Brevkurs fra Albania. Med mindre du kan vise til relevant fagbrev inn kontrollert nedrivining eller kan sitere slike eksperter så har jeg ingen interesse av å høre på deg. Akademikerne som tvilte på den offentlige forklaringen hadde ingene relevant ekspertise. De var literaturvitere o.l. Da kan du like gjerne spørre drosjesjåfører.

Endret av Ergod
Lenke til kommentar

Den er laget på en måte slik at folk blir skremt.. arabisk synging

Folk hadde vel blitt "skremt" om syngingen var om blåveis og pludrene småunger og. Det har å gjøre med den vedvarende anti-islamistiske propagandaen som som flyter over tv-skjermen fra diverse amerikanske serier og tvprogram, og der man tar i bruk "muslimsk musikk" for å illustrere et eller annet "skummelt". Ren psy-op med andre ord

 

Jeg for min del synes videon var meget bra. På 1970 tallet gikk folk å demonstrerte mot Vietnam-krigen, en annen skitten krig.

 

Det er i grunn et paradoks at det er stuerent for amerikanske war-veterans å demonstrere mot Afghanistan krigen, mens i Norge er du nærmest forreder hvis du klager på en krig vi aldri burde innvolvert oss i.

 

Siden det som norsk ikke er lov å verbalt støtte Taliban eller andre afghanske motstandsbevegelser (man kan bli tiltalt for støtte til terrorister) så er eneste måte å nå ut, åpenbart å bruke "Gud" (Ahlla) som da forhåpentligvis skal straffe de det gjelder.

 

Når ble det forresten tabu å være i opposisjon til militære okkupanter & krigføring? Er vi blitt så selvgode at vi ikke engang skjønner at denslags naturlig nok får mange folk til å føle berettiget harme?

Lenke til kommentar

 

Folk hadde vel blitt "skremt" om syngingen var om blåveis og pludrene småunger og. Det har å gjøre med den vedvarende anti-islamistiske propagandaen som som flyter over tv-skjermen fra diverse amerikanske serier og tvprogram, og der man tar i bruk "muslimsk musikk" for å illustrere et eller annet "skummelt". Ren psy-op med andre ord

 

Faktum er at det er ingenting i videoen som ikke representerer det sanne islam.

 

Hadde videoen virkelig vært en forfalskning og fordreid det islamske budskap, så ville man hatt gateprotester. Det du bedriver med er bevisst villedning.

Endret av Ergod
Lenke til kommentar

Den er laget på en måte slik at folk blir skremt.. arabisk synging

 

 

Jeg for min del synes videon var meget bra. På 1970 tallet gikk folk å demonstrerte mot Vietnam-krigen, en annen skitten krig.

 

Siden det som norsk ikke er lov å verbalt støtte Taliban eller andre afghanske motstandsbevegelser (man kan bli tiltalt for støtte til terrorister) så er eneste måte å nå ut, åpenbart å bruke "Gud" (Ahlla) som da forhåpentligvis skal straffe de det gjelder.

 

Som muslim så er det klart at du enda ikke kan vise din tro i full blomst og dermed vil være forsiktig med å støtte Taliban.

 

Det sier sitt at du selvmotsier deg selv ved først å si at videoen er laget av jøder, før du rett etterpå liker videoen. Du ville nepppe likt videoen om den var laget av "sionistene".

Lenke til kommentar

Den er laget på en måte slik at folk blir skremt.. arabisk synging

 

 

Jeg for min del synes videon var meget bra. På 1970 tallet gikk folk å demonstrerte mot Vietnam-krigen, en annen skitten krig.

 

Siden det som norsk ikke er lov å verbalt støtte Taliban eller andre afghanske motstandsbevegelser (man kan bli tiltalt for støtte til terrorister) så er eneste måte å nå ut, åpenbart å bruke "Gud" (Ahlla) som da forhåpentligvis skal straffe de det gjelder.

 

Som muslim så er det klart at du enda ikke kan vise din tro i full blomst og dermed vil være forsiktig med å støtte Taliban.

 

Det sier sitt at du selvmotsier deg selv ved først å si at videoen er laget av jøder, før du rett etterpå liker videoen. Du ville nepppe likt videoen om den var laget av "sionistene".

Heh, hva behager? Har jeg likt videoen? Nå tror jeg at du er smålig psykotisk her, men det er vel et vanlig trekk for de som støtter Israel no matter what.

 

Muslim også ja? hmm interessant.

 

Pål sine høner på haugen utslepte,

 

hønen så lett over haugane sprang.

 

Pål kunne vel på hønom fonema;

 

reven var ute med rumpa så lang.

 

/: Klukk, klukk, klukk, sa høna på haugom.:/

 

Pål han sprang og rengde med augom:

 

"No tor eg ikkje koma heim åt ho mor.

Lenke til kommentar

Faktum er at det er ingenting i videoen som ikke representerer det sanne islam.

Har jeg påstått noe annet?

 

Jeg synes videon er helt ok

 

Eneste våpnet den underkuede har i mange tilfeller, er å be til høyere makter. Om de blir hørt er en annen sak, men utifra deres ståsted, klanderer jeg dem ikke.

Lenke til kommentar

 

Har jeg påstått noe annet?

 

Jeg synes videon er helt ok

 

Eneste våpnet den underkuede har i mange tilfeller, er å be til høyere makter. Om de blir hørt er en annen sak, men utifra deres ståsted, klanderer jeg dem ikke.

 

Jeg klandrer dem heller ikke fordi de virkelig bare følger islam og de er indoktrienert til å tro at det de gjør er et gode.

 

De følger bare profeten Mohammeds eksempel og for dem var profeten perfekt. Profeten var en krigfører og morder, og disse islamistene følger profeten.

 

Fordi det er beskrevet i hadith at Mohammed hadde skulderlangt hår, gjør islamistene ofte det samme.

 

Hakimullah.jpg

 

Fordi profeten nektet å gå inn i hus med bilder og hunder, så er har de heller ikke det hjemme Legg også merke til hvor rene klærne er. Dette blant annet fordi Mohammed forbød muslimer å be hvis de er skitne. Og de må be 5 ganger om dagen.

Endret av Ergod
Lenke til kommentar

 

 

:thumbdown:

 

Du er og forblir et konspirasjonstroll, og selv ikke youtubelinker og smilefjes kan endre på dette. Ikke noe av det du skriver er av nytte.

 

“Call your enemy what you are, and always tell the exact opposite of the truth.” – Vladmir Lenin

 

akkurat det du gjør. jeg "troller" ikke. trolldom=sorcery, to manipulate words; to cast a spell=tv/media/social media. du=bendover bitc..

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke alle være venner :blush: ?

Mener du at USA og deres lydige puddler skal få bombe & krige som de vil, å liksom ha krav på "å være venner"? Det er vel litt naivt..

 

La folk (land) være i fred så blir det heller ikke problem. For hvorfor er det hele tiden USA m/halehenget? Aldri Kina eller Russland liksom. Som man reder ligger man

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...