Gå til innhold

Radikale muslimer med ny trusselvideo i forbindelse med demonstrasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er interessant med videoen er hvem som tjener på den. Den genererte umiddelbart hat mot muslimer og støtte til krigen.

 

Vel, oljen kunne jo selvsagt vært rimelig i Norge og friheten kunne blomstret om det ikke var for alle avgiftene. Det norske folk lever allerede i trelldom og er belånt opp til pipa i de fleste tilfeller, det er begrenset hvor masse større belastning man kan påføre dem og la meg fortelle deg dette.. krig koster og oljen er ikke vår egen.

 

Huh??? Norges rikdom er basert på eksport av olje. I retur for oljen vi gir verden, gir verden oss penger og varer. Oljen brukes som ingrediens i mange produkter, som kunstgjødsel og plastikk, og til transport av varer og mennesker.

Høyere oljepris vil føre til høyere produksjons og fraktkostnader og dermed høyerere priser på blant annet mat. Når matpriser går opp, så blir det opprør i mange deler av verden.

 

Gjeld er for øvrig en del av moderne finans. Helst siden rensessansen i Italia på 1500-tallet har vi hatt en gjeldsbasert økonomi.

Det norske folk har ikke fått særlig store fordeler av oljen. Alderen på det gjeldsbaserte pengesystemet gjør det ikke mere spiselig.

Lenke til kommentar

 

 

Tvilar på at guden deira kan være sann når han forteller dei at dei skal leve slik. Så dei kan berre forlate islam.

 

Islam praktiserer dødsstraff for muslimer som forlater islam. Profeten Mohammed beordret at en hel gruppe fikk kappet av seg armer og ben på motsatt side fordi de forlot islam.

 

I islam regnes profeten Mohammed som perfekt. Sunni-muslim betyr de som følger sunnaet. Sunnaet beskrev Mohammeds gjerninger og utsagn. For eksempel så forbød Mohammed folk å be uten å være rene. Derfor vil de fleste muslimer legge stor vekt på renslighet. Det regnes for eksempel som obligatorisk å bade på fredager i islam.

Endret av Ergod
Lenke til kommentar

 

Det norske folk har ikke fått særlig store fordeler av oljen. Alderen på det gjeldsbaserte pengesystemet gjør det ikke mere spiselig.

 

Nei, vi har jo bare det høyeste lønnsnivået i verden... takket være at vi selger olje. For den høye lønnen kan folk kjøpe utenlandske varer. Du sier vi ikke har hatt nytte av det. Se rundt deg i ditt eget hus og spør deg hvor mye av det som ikke er blitt produsert i utlandet eller av utenlandske råvarer.

 

Vekkerklokken din er laget i Kina. Kineserne er villige til å selge oss varer fordi vi selger olje. Dette kalles verdenshandel.

 

Italiensk finans skapte grunnlaget for den utviklingen vi så i Europa de siste 500 år. Nå som kineserne bruker det samme systemet er også de i ferd med å bli velstående.

Endret av Ergod
Lenke til kommentar

For min del kan vi gjerne trekke oss ut av Afghanistan, men at ting blir noe bedre for afghanerne av den grunn har jeg tilen tro på. For meg dreier det seg mer om vi skal ofre norske liv på ett slikt land og ett slikt folk. Jeg tror ikke det er verdt det. Men samtidig er det veldig synd for afghanerne at de ikke har benyttet denne sjansen til å få hevet levestandarden, og at mange klamrer seg fast til motbydelige og kvinnefiendtlige verdier.

Lenke til kommentar

nok et prpaganda prosjekt for å promotere losjens kommende "hellige" krig, les "The Lords of 2112: The Poignantly Vulgar & Vulgarly Poignant Chronicle of Americas Future" (100års plan?) som breivik delvis er programmert av, spekulativt sagt.

 

og medias rolle...

 

http://www.vg.no/linkdeling/facebook.php?artid=4749071

 

 

ekstreme muslimer har en slående likhet med eksteme kristne og ortodokse jøder, merkelig nok er de 3 hellige bøker representert sammen på bordet til arkitektene.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Warren_Jeffs

 

 

felles er at de har 0 "spiritualitet" og er totalt kontrollert, +mediadekning.

Lenke til kommentar

Papirpenger og digitale siffer er ingen vare i seg selv. Jeg synes muslimenes forbud mot renter er mye mere fornuftig slik at man ungår parasittisme.

 

Renter var forbudt for kristne å drive med også. Derfor fikk jødene en dominans innen finans.

 

Renter er ikke annet prisen for å ikke ha pengene tilgjengelig i nuet men heller på et senere tidspunkt.

 

De fleste foretrekker å ha 1000 kroner i hånden i dag framfor 1000 kroner i hånden om et år. Og en årsrente setter en verdi på dette.

Endret av Ergod
Lenke til kommentar

nok et prpaganda prosjekt for å promotere losjens kommende "hellige" krig, les "The Lords of 2112: The Poignantly Vulgar & Vulgarly Poignant Chronicle of Americas Future" (100års plan?) som breivik delvis er programmert av, spekulativt sagt.

 

og medias rolle...

 

ekstreme muslimer har en slående likhet med eksteme kristne og ortodokse jøder, merkelig nok er de 3 hellige bøker representert sammen på bordet til arkitektene.

 

felles er at de har 0 "spiritualitet" og er totalt kontrollert, +mediadekning.

 

Helt umulig å forstå hva du mener. Jeg leste innlegget ditt to ganger uten se poenget ditt.

 

Derfor noen spørsmål i håp om klarhet:

 

Hvem er losjen?

 

Hvilken plan var Breivik kontrollert av ?

 

Hvorfor har de 0 spiritualitet og er spiritualitet viktig for deg?

 

Hvem er arkitektene?

 

Hvem kontrollerer dem?

 

Og hva med mediadekkningen?

Lenke til kommentar

nok et prpaganda prosjekt for å promotere losjens kommende "hellige" krig, les "The Lords of 2112: The Poignantly Vulgar & Vulgarly Poignant Chronicle of Americas Future" (100års plan?) som breivik delvis er programmert av, spekulativt sagt.

 

og medias rolle...

 

ekstreme muslimer har en slående likhet med eksteme kristne og ortodokse jøder, merkelig nok er de 3 hellige bøker representert sammen på bordet til arkitektene.

 

felles er at de har 0 "spiritualitet" og er totalt kontrollert, +mediadekning.

 

Helt umulig å forstå hva du mener. Jeg leste innlegget ditt to ganger uten se poenget ditt.

 

Derfor noen spørsmål i håp om klarhet:

 

Hvem er losjen?

 

Hvilken plan var Breivik kontrollert av ?

 

Hvorfor har de 0 spiritualitet og er spiritualitet viktig for deg?

 

Hvem er arkitektene?

 

Hvem kontrollerer dem?

 

Og hva med mediadekkningen?

 

kjære vene, alt i 3 bokstaver, N.W.O les et par dager før du kommer tilbake.. dette er rett rundt hjørnet til allmèn kunnskap..

Lenke til kommentar

 

 

kjære vene, alt i 3 bokstaver, N.W.O les et par dager før du kommer tilbake.. dette er rett rundt hjørnet til allmèn kunnskap..

 

hehhehehehehe :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Men først etter at jeg har lest boken " How to debate internet trolls."

 

hahah nydelig share linken til pdf og hjelp meg :w00t:

Lenke til kommentar

Det er jo helt utrolig å komme med en slik påstand. Hva gir deg rett til å endre andres kultur og levesett? Skal du definere sivilisert? Det får vel være deres sak å definere det.

Nå ble jeg litt nysgjerrig. Mener du dette gjelder bare når landegrenser krysses? Er det ikke i prinsippet det samme for Oslo og Bergen som Norge og Afghanistan? Har bergensere mer rett til å endre osloensere sin kultur og sitt levesett enn nordmenn har til å endre afghaneres? Jeg bare spør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...