ReCore Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Jeg har akkuratt fått ny PC og kunne tenkt meg å teste hvor godt det presterer Husker jeg tidligere lastet ned et form for simulator program som kjørte ulike bilder / video klipp som varte ca 30minutts tid og så fikk du resultatet på slutten på hva den gjorde bra/dårlig på. Het noe med bench tror jeg Noen som vet hva det heter / har mulighet å linke hvor jeg kan laste det ned fra? Takk på forhånd
fiskercool Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Jeg har akkuratt fått ny PC og kunne tenkt meg å teste hvor godt det presterer Husker jeg tidligere lastet ned et form for simulator program som kjørte ulike bilder / video klipp som varte ca 30minutts tid og så fikk du resultatet på slutten på hva den gjorde bra/dårlig på. Het noe med bench tror jeg Noen som vet hva det heter / har mulighet å linke hvor jeg kan laste det ned fra? Takk på forhånd http://www.futuremark.com/benchmarks/ Har ikke brukt det selv, men skal vel funke til dine formål. Du får ta en titt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå