Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bursdagsgavetips


Anbefalte innlegg

Har en venninne som har en kjæreste som fyller 23 år den 5.februar, og hun har ikke peiling på hva hun skal kjøpe til han!

Gutten er veldig glad i kampsport/MMA/MUAY THAI! han elsker også musikk, og å reise. Hun hadde planlagt en overraskelsereise, er dette en god idee? Hva er det dere gutter liker å få i bursdagsgave? Noe minneverdig og dere kan benytte dere av... P.S hun kommer sikkert til å legge ved ett klissete bursdagsbrev ved siden av. Det er jo ett must, håper gutta liker det også!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det egentlig mulig å svare på hva en annen kan ha lyst på? Jeg stiller meg skeptisk.

 

Men uansett, når det kommer til overraskelsesreise ville jeg ha blitt mer glad for at kjæresten hadde satt meg ned og planlagt en ferie med meg. Altså at jeg kan fremme min favorittdestinasjon, samt innhold på turen.

 

-Deluze

Lenke til kommentar

Gavekort på div er en perfekt kjærestegave. Jeg kjøpte en japansk pusleeske, og lagde gavekort på romantisk middag, massasjer og frokost på senga og slike ting til kjæresten min. Det slo virkelig an! Det går jo an å slå ut håret skikkelig når det gjelder gavekort, og det går jo feks an å lage et gavekort på weekend i utlandet feks? Det er ihvertfall en personlig gave, som min kjære sambo satte ekstremt pris på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har en venninne som har en kjæreste som fyller 23 år den 5.februar, og hun har ikke peiling på hva hun skal kjøpe til han!

Gutten er veldig glad i kampsport/MMA/MUAY THAI! han elsker også musikk, og å reise. Hun hadde planlagt en overraskelsereise, er dette en god idee? Hva er det dere gutter liker å få i bursdagsgave? Noe minneverdig og dere kan benytte dere av... P.S hun kommer sikkert til å legge ved ett klissete bursdagsbrev ved siden av. Det er jo ett must, håper gutta liker det også!

 

Du har ikke vurdert å kanskje ta en reise som har noe med kampsport å gjøre? Som en MMA entusiast hadde jeg blitt veldig glad for en tur til et UFC arrangement. Gjerne kombinert med andre aktiviteter.

 

Billetter: Her

 

Sverige 14. April er et rimelig alternativ, også er det en Norsk debutant i UFC (den andre noensinne!). I tillegg er det første UFC arrangementet i Sverige noensinne!! new_woot.gif (de andre arrangementene er også gode, men dette er ekstra spesielt for oss i Norge).

Lenke til kommentar

Er det utsolgt?

 

Det er ledige billetter på 4. Februar og mest sannsynlig de etter det også (har ikke sjekket arrangementene som går før). Sverige er ikke utsolgt, men salget på de billettene har ikke startet enda thumbup.gif

 

Glemte å nevne; Dette kan være "litt" dyrt, alt fra 2000,- til 9000,- kroner for de beste billettene, prisene avhenger etter hvor det er, etterspørsel og i tillegg hvem som skal i ringen. Tror Sverige blir ganske rimelig heldigvis :) (får se når billettene kommer for salg)

 

Men kombiner dette med en storby ferie eller lignende, så får dere nok ett minne for livet. Liker han kampsport burde et UFC stevne gjøre at han må bli med deg på shopping i minst 8 timer happy.gif

 

Edit: Prisene er for to billetter.

Endret av Kjetil..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...