Gå til innhold

MSI satser på ekstern skjermkortløsning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er nok bare begynnelsen. Drømmeproduktet er en 27" WQXGA-skjerm, med innebygd skjermkort av den litt fetere typen (bedre strømforsyning), og USB3/FW/lyd, hva man nå en skulle trenge.

 

Etter en tur på jobb eller kafé så vipper man ut sin 11" Ci7-2655LE baserte ultramobilenetbookthinasapaper laptop med 16Gb ram, og plugger den i skjermen med én kabel. Og vips så har man et fullverdig desktop gamer-system.

 

Og ettersom jeg er usikker på om de 10W som er spesifisert over Thunderbolt kan gå begge veier, så må man evt også plugge inn strømmen da sjø. (Det kan jo tenkes at denne også kommer som en kabel ut fra skjermen... De fleste laptoper tar jo 17-19V inn...

 

-C-

  • Liker 4
Lenke til kommentar

hvis jeg ikke tar helt feil vil den bare kunne ta et HD 6870 uten ekstra strømforsyning?¨vel jo være en oppgradering for alle bærbare bortsett fra alienware og clevo maskiner med SLI/corssfire detmen etter min mening burde de sette sinn en strømforsyning på minst 170 watt, slik at den kan få plass til et GTX 560 tidette er jo en god ting for ultrabooks da, ettersom de bare kjører på intel HD 3000 brikka, og noen av dem har thunderbolt

 

med mindre jeg tar voldsomt feil, ei ikke et 6870 så fælt. har det selv, kjører BF3 i 1080p med 2x antialiasing, 8X AF, og ULTRA innstillinger.

Lenke til kommentar

 

hva har onlive med dette å gjøre?

 

 

med mindre jeg tar voldsomt feil, ei ikke et 6870 så fælt. har det selv, kjører BF3 i 1080p med 2x antialiasing, 8X AF, og ULTRA innstillinger.

 

 

mente ikke at HD 6870 er et dårlig kort, det er egentlig et supert kort til til den prisen det selges for

 

men... når du spiller BF3 på de innstillingene, så ender du jo opp med bare 30 FPS...

Endret av olestokk
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...