Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 League


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn da har vi spilt og jeg vant 2-0. GG

 

Forøvrig jeg tror Google Doc'en er feil. For der står det at jeg nå skal spille mot nr2 i gruppe A, noe som er rart siden jeg ble sist i Gruppe A. Skal ikke han som vant gruppe A møte dårligst motstand, ergo meg?

 

Da blir det

SuRE vs Aluxez

og

Sarsi vs Aebriol

eller?

 

Da blir det også riktig i forhold til original-"bildet" http://www.diskusjon...ttach_id=477529

Lenke til kommentar

Joda, du har heilt rett, Sure :) Det gjekk vel litt fort i svingane akkurat den dagen, har fiksa opp i det no :)

 

Men korleis er ståa i 2. divisjon? Er det slik at mange av dykk ikkje har lyst å vere med sidan de ikkje spelar kampane dykkar? Sidan det ikkje hjalp å mase kvar veke så skulle eg berre la 2. divisjon få gå på sjølv for å sjå om det ville ordne seg av seg sjølv - noko det ikkje gjorde. Så me må nok få ei løysing på dette her på ein eller anna måte, for fleire folk har lyst å bli med til neste sesong, så me må få avslutta denne sesongen slik at me kan få spelt up&down kampane. Me kan iallefall starte med at dei som ikkje har lyst å vere med til neste sesong seier ifra, slik at me rett og slett kjem oss vidare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Søndag som var var jo 'finaledag' så vi bør vel strengt tatt bare forsøke å bli ferdig ... jeg er klart for å få til noe på tidspunkt, men folk kan jo stort sett ikke og er ikke online og vi bør vel bare bli ferdig og få ryddet opp sånn at vi kan eventuelt komme i gang med sesong 2?

 

Blir litt dumt hvis det drar ut for lenge syntes jeg ... kun min mening da.

Lenke til kommentar

Enig i at vi bør samle semifinalene + kanskje finalen på en dag. Jeg kan spille nesten når som helst bortsett fra lørdager, champions league, IK Start kamper og store starcraft turneringer (MLG osv).

 

Hva med denne søndagen? MLG begynner kl 20:00 så før det går bra for meg ihvertfall.

Lenke til kommentar

Ser ikke ut til at jeg får tak i Sarsi, så vet ikke hvordan man gjør dette ...

 

Jeg mener ... jeg skulle svært gjerne vært ferdig med matchene mine, for jeg kunne spille helgen som var, men ikke sikkert helgen som kommer. Jeg får vel heller trekke meg og la Sure rykke opp hvis vi skal ha en finalehelg med semifinaler, finale og bronsefinale, for det er for mye tid til at jeg kan si med sikkerhet at jeg kan spille så mye.

 

Mulig jeg kan, men meget mulig jeg ikke kan pga jobb også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...