Jan Erik Engan Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Mye bedre stemning i dette bildet,selv med den lille "svakhet" du selv nevner;) Lyset her er fortreffelig;)
wasco Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Flott komp og vakkert lys. Men for meg framstår dette mer som en solnedgang. Det gul/orange lyset i horrisontent kan - for alt jeg vet, være lys fra en by. Men det er ikke godt å vite
Torhild Jansen Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Utrolig flott lys og farger - likte det!
Morten Ellingsen Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Skrevet 13. januar 2012 Flott komp og vakkert lys. Men for meg framstÃ¥r dette mer som en solnedgang. Det gul/orange lyset i horrisontent kan - for alt jeg vet, være lys fra en by. Men det er ikke godt Ã¥ vite Er ca en mil inne i svarteste skogen så hvor lyset kommer fra aner jeg ikke, men en teori er at det muligens kan være lys fra Osloområde mange mil unna her... Takk for kommentaren Wasco.
smort1 Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Stemingsfullt, med flotte fargetoner og bra skarphet. Ok komp! God 4'er!
Karl-Ivar Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Likte det forrige bedre, men fint innover i bildet dette.
wasco Skrevet 14. januar 2012 Skrevet 14. januar 2012 Flott komp og vakkert lys. Men for meg framstÃ¥r dette mer som en solnedgang. Det gul/orange lyset i horrisontent kan - for alt jeg vet, være lys fra en by. Men det er ikke godt Ã¥ vite Er ca en mil inne i svarteste skogen så hvor lyset kommer fra aner jeg ikke, men en teori er at det muligens kan være lys fra Osloområde mange mil unna her... Takk for kommentaren Wasco. Ja slik "bylys" kan faktisk reflektere ganske langt
Anbefalte innlegg