Gå til innhold

Sony Xperia S - Sonys første dual-core! Diskuter den her!


  

79 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med din Xperia S?

    • Ja, superfornøyd!
      23
    • Sånn passe...
      7
    • Nei, ikke fornøyd!
      5
    • Har ikke Xperia S, men vurderer å kjøpe den.
      26
    • Har ikke Xperia S, og vil ikke ha en heller
      18


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min xperia s på lørdagen, og virker som en herlig tlf. Men er nok enig i div annmeldelser om at byggekvaliteten er litt trått.

xperia p som er lillebroren kommer i aluminium og at flaggskipet er i ren plast er litt forunderlig.

Bestillte derfor ett bakdeksel på e-bay i stål-look. Her er en link:

http://www.ebay.com/itm/Metal-Back-Battery-Door-Housing-Case-Cover-Skin-for-Sony-Xperia-S-LT26i-Silver-/180869912739?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a1cafd8a3

 

Noen som har dette?

Lenke til kommentar

+ Svært bra standbytid

+ Meget god ytelse

+ God skjerm med høy opløsning og bra pixeltetthet

+ Bra kamera

+ NFC tags

 

- Noen mener bakdekslet er for puslete, jeg mener den er god nok

- Ikke mulig å bytte batteri til kraftigere uoriginale

 

Kommer ikke på mer i farta

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis dere kort skal si de sterke og svake sidene med Xperia s, hva ville de være? Jeg vurderer å gå til anskaffelse av denne. Noen synspunkter på det?

 

HTC One X er også høyaktuell.

 

Sterke sider: Skjermen (den beste på markedet og pr. i dag mest lyssterke), sikker som få, knallbra kamera, kjapp, responsiv skjerm, bra batteri etter dagens standard, nydelig utseende.

Svake sider: Har fått litt slark i bakdekslet (bare pittelitt når jeg skyver hardt på det).

 

Ellers har jeg ingen negative aspekter å komme med, jeg er veldig fornøyd og foretrekker den fremfor One X.

Lenke til kommentar

One X er bedre på alle punkter egentlig. Unntatt kamera-delen, men ellers så er det en mye bedre telefon.

 

Kanskje det, men One X koster ca. 1500 kr mer enn Xperia S :)

Selvfølgelig må man betale mer for en bedre telefon? Det er nesten en selvfølge.

Lenke til kommentar

One X er bedre på alle punkter egentlig. Unntatt kamera-delen, men ellers så er det en mye bedre telefon.

 

Her er jeg totalt uenig med deg, jeg tviler for det første på at du har testet begge.

Først vil jeg bemerke at Xperia S ER en BEDRE TELEFON en One X, grunnen er at Xperia S har bedre antenne og skaffer bedre dekning, den gir også bedre lyd (begge veier i samtale).

Skjermen er skarpere og mer lyssterk på Xperia S.

Batteritiden er bedre på Xperia S, følsomheten i skjermen er også bedre.

Å sist men ikke minst er sikkerheten langt langt bedre i Xperia S, sikkerheten i One X er udugelig og i et bedriftsnett er den ikke tillat....sier sitt! Å kameraet på Xperia S er selvsagt bedre.

One X har større skjerm og kjappere prosessor, ellers er den dårligere på det meste.

Lenke til kommentar

Nei og nei..

 

Jeg gidder virkelig ikke å diskutere med en trygdesnylter som ikke har råd til en dyrere mobil. Ja, jeg har hatt mine begge i eie.

 

Haters gonna hate.

 

Trygdesnylter, hehe den var ny :) Er nok både eldre og i en langt bedre betalt jobb en deg. Fordelen min er at jeg har begge men slapp å betale for One X. Dette gjør at jeg kan se på telefonene med et ufarget blikk. Å teste telefoner er jobben min så jeg vet hva jeg snakker om.

Testingen Amobil, the Verge etc. ... holder på med toucher kun telefonenes overflate, jeg går langt dypere til verks og finner feilene og manglene som til syvende og sist betyr noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Deskel er dyrt. 249,- synes jeg blir litt for mye. eBay here I come!

IKKE kjøp denne fra Nillkin. Jeg kjøpte den i hvit og den beskytter ikke kantene ordentlig, detter relativt lett av hvis den lander på kanten, knirker en del og er ikke hvit engang, er en slags gullfarge som ikke matcher til mobilen. Er ikke så veldig fornøyd med andre ord..

 

Clove har et bra utvalg http://www.clove.co....ia-s/protection

Endret av skifyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...