Gå til innhold

Sony Xperia S - Sonys første dual-core! Diskuter den her!


  

79 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med din Xperia S?

    • Ja, superfornøyd!
      23
    • Sånn passe...
      7
    • Nei, ikke fornøyd!
      5
    • Har ikke Xperia S, men vurderer å kjøpe den.
      26
    • Har ikke Xperia S, og vil ikke ha en heller
      18


Anbefalte innlegg

Selvgod du var da :) Nei, dette er ikke en bedre telefon en HTC One X.

Du kan både ringe Amobil, Sweeden Clockers, Mobili og XDA å forhøre deg ;)

 

Jeg skjønner ikke hva du gjør inne på forumet for Xperia S, men greit nok!

Å JO, Xperia S er en bedre TELEFON en One X.

Telefon (av gresk tele, fjern og phono, lyd) er en telekommunikasjonsinnretning som overfører lyd ved hjelp av elektriske signaler. Altså vil den enheten som overfører lyd på den beste måten den beste telefonen! Når Xperia S har gir bedre dekning og samtalelyd er det enkelt og greit den beste telefonen.

Nei skjønner selvsagt hva du mener, men ordlegg deg rett! Ja One X er kjappere, har bedre byggekvalitet og har større skjerm. Xperia S har bedre batteritid, et mer moderne designspråk, bedre kamera, mer lyssterk skjerm, bedre lyd og er fornuftig priset. Hva gir mest for pengene? Hva er det beste kjøpet? Det som skremmer meg mest med One X (som jeg har nevnt tidligere) er sikkerheten i telefonen og at en telefon med så mye power ikke klarer å filme i HD. Nei for de som ikke er ute etter aller nyeste prosessor og chipset er Xperia S best.

Men nå må vi slutte med å søle til denne tråden, å du kan vell egentlig bare la være å benytte denne tråden da du kun er ute etter å lage kvalme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, egentlig ikke. Selv har jeg Xperia S, så dette stemmer ikke helt. Jeg bruker denne telefonen i hverdagen. Men når noen påstår at det er en BEDRE telefon enn One X, så feiler de stort. Og nei, den har ikke bedre lyd i musikkspiller enn One X. One X har et dedikert lydkort fra Beats (faktisk bare 4 telefoner som har et dedikert lydkort i verden). Dette leverer en impedans som Xperia må se seg grust av.

 

Men for all del, kos deg med telefonen, lol.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det var mine forhåpninger også. De holder seg fremdeles til slutten av 2. kvartal, så vi får vel ikke se det før uti juni. Og hva skjedde med "PlayStation Certified", har ikke sett noe av det..

 

Ellers fikk jeg byttet skjermen på garanti og har ikke flere yellow spots :)

Lenke til kommentar

Var det bare jeg som så preview videoen av ICS på Xperia S? Den ble lastet opp og slettet 2 ganger i løpet av natten, og er borte nå.:

 

Jeg rakk hvertfall å se den rett før den ble slettet. Noen ting jeg la merke til:

Walkman-spiller fra Sony GX (ligner veldig på den vi har fra før av)

Awesome galleri (ja, galleri) Genial swype funksjon som gjør at du kan velge hvor mange kolonner som skal vises. Raskere enn den vi har.

Lockscreen er den samme, bortsett fra at lydløsmodus er byttet ut med kamera.

Noen tema endringer.

 

Gleder meg til vi får det ass.

 

edit. Ser ut som det er noen som har lastet den opp igjen :D

 

Endret av skifyr
Lenke til kommentar

Takk for videoen Skyfyr :) gleder meg til ICS jeg å..

 

"Lockscreen er den samme, bortsett fra at lydløsmodus er byttet ut med kamera." Vi har jo en dedikert kamera tast som starter kamera selve fra sovemodus.. Da trenger man ikke å ha kamera på Lockscreen også :p

 

Dessuten har jeg fått "Yellow tint" nu og skal snart sende mobilen til NetOnNet :p

Lenke til kommentar

Har nå fått e. Passe stor gul flekk nederst på skjermen. Har kjøpt telefonen hoss cdon, og planlegger å sende den inn. Lurer litt på om det vil koste meg noe eller er det en garantisak? Blir skjermen reparert eller får jeg en ny telefon?

Lenke til kommentar

Har nå fått e. Passe stor gul flekk nederst på skjermen. Har kjøpt telefonen hoss cdon, og planlegger å sende den inn. Lurer litt på om det vil koste meg noe eller er det en garantisak? Blir skjermen reparert eller får jeg en ny telefon?

Kjøpte min også hos cdon, og fikk gule flekker etter 2 uker. Bare ta kontakt med cdon så setter de opp sak og finner et verksted til deg. Jeg tok bilde av de gule flekkene og beskrev problemet til verkstedet for å være på den sikre siden. Alt kom på garantien, ikke noe utgifter for meg. Men selv om det bare er skjermen som byttes så tilbakestilte de telefonen til fabrikkinnstillinger, noe som kanskje var litt unødvendig. Så ta backup før du sender den inn!

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har funnet ut så er de gule flekkene lim fra fabrikken som vil forsvinne etterhvert.

Det jeg håpet på og, men jeg hadde gule flekker i 2 uker før jeg sendte inn og ingen på xda har rapportert at det har gått bort igjen. Best å sende inn hvis man får det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...