Gå til innhold

Star Wars: The Old Republic; bør jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Jeg mistener at folk er mye darkside jedi og lightside sith?

 

50 assassin min er ond til beinet. 41 shadow jeh har spilles som en Revanite, men via diplomacy går jeg mot ond der og :p

 

Er jo håpløst å bare være snill siden det finnes ingen grenser for hvor idiotiske valg man må godta som snill. "åja du prøvde å selge ut republic til empire og fikk en base drept?!?! OK jeg tilgir deg, ikke gjær det igjen da!".. >.< Jeg prøvde å spille shadowen som light kom 1500eng i light og ga opp, rett og slett fordi valgene var for dumme. Det er forskjell på å være snill og hjelpsom og tenke fornuftig, skal man svare godt på alle valg som jedi så fremstår man som en puslete og dumsnill idiot. Ergo en mellomting er weien å gå, men siden spillet favoriserer enten light eller dark og ikke nøytral er valget enkelt dark all the way...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har nå en Jedi Kight Guardian og en Jedi Sage, liker de godt jeg ;) Syntes det er lett å være en snill Jedi også jeg da Guardianen min er snill mens sagen min er ond :p

 

 

 

 

Syntes ikke utsende på de er så ille heller, er jo mange av de samme rasene liksom.. Syntes ikke historien på de to er så ille heller. Og en del valg du tar kan jo føre til diverse små endringer i historien også. Alt i alt så kommer det til åssen du selv velger å spille det.

 

 

 

 

Greit nå har jeg heller ingen topp lvl for øyeblikket, min høyeste lvl er hittil en BH på lvl 23 som jeg sliter med å få ferdig på Balmorra.

 

 

 

 

Men jeg kan komme med en ting som jeg ikke er helt fornøyd med og det er lvl systemet. Altså bare det å ha 50 som topp lvl syntes jeg blir for lite i dages samfunn. For sånne som meg og sikkert en del andre som liker å gjøre alle quester og utforske planetene så blir man gjerne noen lvl for høye sånn at de fleste questene enten er grønne eller gråe allerede når man kommer til neste planet. Ihvertfall for min egen del så er jeg alltid mellom lvl 10-11 før jeg får forlat startplanetene og deretter mellom lvl 19-20 før jeg får forlatt neste planet igjen(som er hovedstaden) etter at alle quester er unna gjort. Hvis man bare gjør story questene så kan man forlate denne planeten ved lvl 14 eller 15 hvis jeg ikke tar helt feil.

 

 

 

 

På min BH(som jeg vil ha som main char) som straks er lvl 24 og jeg ikke en gang i nerheten av å være ferdig på Balmorra grunnet vanskeligheter med å finne folk til heroics quests... siden det er så få folk på planeten og i følge folk jeg har snakket med så gidder ikke folka der å gjøre questene, men heller bare gjør story questene for så og dra videre igjen...

 

 

 

 

Så med tanke på alle disse quester som er rundt om kring på alle planeter og nå må vi ikke glemme Flashpoints også som blir tilgjengelige utover som man lvler så er lvl 50 for lite. Jeg mener topp lvl burde ha vært noe rundt 80-90, så kunne folk heller ha kost seg mere med spillet og lvler og gjort questene som er rundt om her, isteden for å bare rushe seg til topp lvl for så å klage over lite end game content.

 

 

 

 

Man må forresten heller ikke glemme at man får vanlig exp av pvp heller så man kan jo faktisk lvl noen lvls ved å bare gjøre pvp også.

 

 

 

 

Pluss at man har disse spacekampene også som man også får noe xp av.... Igjen jeg føler det blir for mye med tanke på at lvl 50 er topp lvl :S

 

 

Lenke til kommentar

De har virkelig gjort alt for å ikke havne i samme fella som Age of Conan (mangel på content på vei til max level). Nesten overdrevet mengden XP du kan få vil jeg si. De kunne halvert XP gain fra quests og monster og man hadde fremdeles hatt nok content per planet for å komme seg videre.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...