Gå til innhold

Noen ord før kometen treffer.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sukk... Jeg vet jeg snakker til veggen nå, men hvor er kildene dine på at det kommer en komet, hvorfor har du visst om den i 2 og et halvt år, og om den treffer om idag, burde den ikke vært kraftig synlig på himmelen med tanke på at kometer flere millioner av kilometer vekke er godt synlig på himmelen?

 

edit: tok meg tid til å lese hele posten, og forstod ikke at du bare ville sette perspektiv. Du burde legge til noen ord i begynnelsen av innlegget for å ikke forvirre folk :p

Endret av Valkyria
Lenke til kommentar

Oi, beklager, hehe :) Kjekt du tok deg tid å lese teksten iallfall. Jeg skal redigere det litt.

 

Sukk... Jeg vet jeg snakker til veggen nå, men hvor er kildene dine på at det kommer en komet, hvorfor har du visst om den i 2 og et halvt år, og om den treffer om idag, burde den ikke vært kraftig synlig på himmelen med tanke på at kometer flere millioner av kilometer vekke er godt synlig på himmelen?

 

edit: tok meg tid til å lese hele posten, og forstod ikke at du bare ville sette perspektiv. Du burde legge til noen ord i begynnelsen av innlegget for å ikke forvirre folk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...