Gå til innhold

Problemer med å starte Battlefield 3 MP


Anbefalte innlegg

Hello!

 

Jeg har noen problemer med å starte Battlefield 3 multiplayer. Det som skjer er at når jeg trykker på joinning server, så starter spillet. Men når jeg trykker på spillets ikon, så viser den bare svart skjerm. Når jeg går ut av spillet så står det loading level på Battlelog siden, så jeg ventet i over en time og det var fortsatt ikke noe liv i battlefield 3.. Jeg har nettopp formatert pc'en og oppgradert 32 bit til 64 bit windows 7. Alt funket fint på 32 biten med bf3, men med 64 bit så vil den visst ikke starte x)

 

Jeg får spillt Singel playeren til BF3, men er ikke akkurat det jeg ønsker å spille :p

 

Håper forumet kan hjelpe en som ønsker å spille BF3 svært mye :)

 

Mvh FatHobbit

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette høres unektelig likt ut et tilsvarende problem jeg har slitt med tidligere.

 

Selv slet jeg med at skjermen ble sort og frøs, hver gang jeg loadet et nytt kart fra servern.

 

Nå er jeg ikke sikker på om det er det samme problemet som går igjen her, men siden du får spilt singleplayer så kan det hende at det er punkbuster-relatert. BF3 er _ikke_ det første spillet PB kan slå seg vrang.

 

Jeg vil anbefale deg (om du ikke allerede har gjort det) å laste ned den nye pb-klienten til bf3 manuelt. Den finner du her

 

Hvis ikke det fungerer så kan du ta en titt på posten

Lenke til kommentar

Battlelog er veldig ustabilt, så forvent det verste, Visst jeg venter 1 time er det på grunn av Origin eller fiksing av spillet, så det må kanskje sjekkes, men som sagt battlelog er ustabilt og føles som og se på youtube med dårlig pc og tregt nett, selv om jeg har det beste av begge deler, synd... : /

Lenke til kommentar

Har gjort som du sa Merko, men det fungerer ikke fordet.. Jeg reinstallerte spillet, gikk inn på mp delen og det funket! bare litt over et minutt da.. så fikk jeg de samme problemet som jeg hadde fra før. Må nok bare vente til at spillet blir patchet som for håpende vis blir snart, men skal se på google fortsatt. Tar gjerne mot flere forslag fra dere og tusen takk for svarene hittil :thumbup:

 

Edit: Nå prøvde jeg BF3 og det funket i over hele 5 minutter faktisk! Men spillet bare stoppe helt random, kanskje problemet er at spillet fryser seg?? Skal google det å se litt rundt på nettsidene om det. Tar fortsatt i mot tips! ;)

Endret av FatHobbit
Lenke til kommentar

Hei!

 

Prøvde å starte opp bf3 mp her om dagen, og det funket i mange timer! Og det funker enda :) aner ikke hva som skjedde men det har vel fikset seg selv eller noe ?? Tenkte jeg skulle bare si i fra til dere som har kommet med forslag :thumbup:

 

edit: beklager for to poster etter hverandre.

Endret av FatHobbit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...