Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Personlighet, noe mer enn bare en bonus?


Anbefalte innlegg

Utseende har nok noe å si viss det er snakk om en tur på byen og så rett til sengs. ^men da får du jo bare dumme blonde babes^ typisk ikke så vakre brunetter å komme med dette pga bitterhet. Hvem bryr seg, jeg har sett dem alle og hørt dem ^ nei jeg tar ikke hva som helst kvalitet over kvantitet^ oisann så enda dem opp med en random biatch.. men er laget for å jakte kvinns og viss du ikke gjør det så følger du ikke livets regler for det er esset av din eksistens. Jeg hadde briller før og fikk meg veldig lite, skifta til linser og fikk meg mye mer uten å gjøre noe for det. Meeen når det kommer til forhold er det noe heelt annet, da må du skinne på innsiden. Utennom usikre kvinns som har daddy issues og som følger etter badboys og men som bare gjør dem vondt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oki. For en stund siden hadde jeg 3 personer jeg kunne velge mellom å bli sammen med. Alle disse har veldig god personlighet, som var nettopp den tingen som gjorde det vanskelig å velge - altså spilte de andre tingene liten rolle. Selv om alle tre var veldig snille og greie (som forresten fortsatt gjør det vanskelig å glemme dem), var de forskjellige. Han jeg valgte hadde tilfeldigvis:

- den største høyden

- sosial status er ca samme som jeg regner min for å være

- er flinkest til å jobbe for sine penger med sin jernvilje, og også flink til å spare (ingen av de tre var gjerringe når det gjaldt å bruke penger på meg)

- penis på 17 cm, og jeg er fornøyd med den jeg; han er god i senga

- utseendet: høy, slank (på en fin måte, ikke spinkel), god holdning, lite muskler i overkropp

- har blitt sagt at jeg er "out of his league"

 

Hva denne personen hadde somde andre ikke har var god selvtillit, jeg føler meg tryggest både emosjonelt og finansielt med han (nei, han deler ikke ut penger til meg, men minner meg heller på det hvis jeg bruker for mye), han har planer og ambisjoner, og også god viljestyrke til å gjennomføre disse, han motiverer meg til å bli bedre enn jeg er. Han har derimot ikke like god humor som de andre, som jeg alltid trodde ville være superviktig for meg...Ganske merkelige ting, sant? Forskjellige ting til forskjellige personer.

 

Hva jeg mener om din sak: høyde er ikke alt, men det er nok sant at det kan gjøre ting litt vanskelig. Jeg skal ikke ljuge: de fleste jenter liker at gutten er høyere enn dem, men det finnes da også en god del jenter som enten er lavere enn deg, eller som virkelig ikke bryr seg om høyden. Høyde er uansett ganske trivielt.

Sosial status: det er faktisk slik at man har mest hell med noen som har samme som deg, med mindre de veldig gjerne vil ha høyere. De fleste liker penger, men jeg tror (håper) de fleste normale jenter frstår at det er ikke mange som er villige til å slenge penger etter dem...

Gigantisk penis er nok for det meste de som vil ha et ligg ut etter. Ellers holder en helt valig, funksjonerende en.

Et bra utseende: folk har forskjellig smak + folk har forskjellig utseende, og ei med et som ikke er superfin selv kommer ikke ofte til å klare å bli sammen med en superfin fyr.

Han må se bra ut ved siden av jenta: ummm... det vil nok være nok med et utseende man er fornøyd med.

 

Personlighet er viktig for et godt langvarig forhold, men: dessverre kan man ikke se ut ifra utseendet hva som finnes på innsida + mennesker liker ofte å (lure seg selv) tro at de vil være lykkeligere med et pent menneske ved siden av seg. Samtidig er det noe i det også: et mennesker som er fornøyd med seg selv har ofte god selvtillitt (attraktivt) som fører til færre sperrer, er mindre "sure" på omverdenen og mindre desperate.

 

Men hva er du egentlig mest ute etter: bare ren sex eller et forhold?

Endret av lollsazz
Lenke til kommentar

^ - penis på 17 cm, og jeg er fornøyd med den jeg; han er god i senga

 

øymål^_-?

 

jeg er 1.90+ vform slank og kjekk, har vært uten sex i 1 år. ser ikke helt vitsen uten at du faktisk våkner med jenta og har lyst til og tilbringe tid med henne, alt annet er trivielt og teit i mine øyne

Lenke til kommentar

^ - penis på 17 cm, og jeg er fornøyd med den jeg; han er god i senga

 

øymål^_-?

 

jeg er 1.90+ vform slank og kjekk, har vært uten sex i 1 år. ser ikke helt vitsen uten at du faktisk våkner med jenta og har lyst til og tilbringe tid med henne, alt annet er trivielt og teit i mine øyne

 

Nei, faktisk målebånd-mål :roll: Vi føler oss komfortable nok til å gjøre det meste sammen, så jeg spurte ham om å få lov til å måle en gang :p

Lenke til kommentar

^ - penis på 17 cm, og jeg er fornøyd med den jeg; han er god i senga

 

øymål^_-?

 

jeg er 1.90+ vform slank og kjekk, har vært uten sex i 1 år. ser ikke helt vitsen uten at du faktisk våkner med jenta og har lyst til og tilbringe tid med henne, alt annet er trivielt og teit i mine øyne

 

Nei, faktisk målebånd-mål :roll: Vi føler oss komfortable nok til å gjøre det meste sammen, så jeg spurte ham om å få lov til å måle en gang :p

 

det er rått!

jeg må vel helst si ifra til alle som ikke er fra trøndelag

 

det er helt normalt

det er bra

det er kult

det er ypperlig

Endret av gue2
Lenke til kommentar

Herregud må nå bare jeg si.

Er det noe rart at du ikke har fått deg en kjæreste med den attituden du har? Er jo ikke rart at jenter skyr banen når du oser av negativitet og bitterhet.

Selv om du selv kanskje går etter utseende så fungerer vi jenter faktisk litt annerledes enn dere gutter. En jente faller først for et personlighets trekk, de fatter mer interesse og vil bli mer kjent med den gutten. Deretter så vil en kvinne begyne å legge mer merke til fysisk utseende, kanskje allerede etter at hun har falt for personligheten til gutten.

Hvis en jente dumper deg fordi du ikke ser bra nok ut, så er hun ikke en keeper i utgangspunktet.

 

Istedet for å syntes synd på deg selv fordi du ikke fikk pult før det hadde gått 4 år lenger enn kompisene dine, så burde du faktisk bruke energien din på noe mer positivt.

Noe av det mest uattraktive jeg vet om er et surt tryne, og noen som sitter fast på et ungdomsskole nivå i tankegangen sin.

 

Vil du vite noe som kvinner syntes er attraktivt?

Menn som tar ansvar, for seg selv, og for oss kvinner. Menn som er trygge nok på seg selv til å tørre å gjøre det han vil uten å bry seg om hva andre måtte tenke. En Mann som ikke vil hoppe av en klippe, bare fordi kompisene hans gjør det. En mann som får en kvinne til å føle seg som en kvinne, uten at han må kaste av seg buksa. En mann som ikke er redd for å ta i et tak der det trengs, men som også tørr å vise en litt mer feminin side, istedet for 'OMG racerbiler, wroom wroom! Sjekk de bigge puppa der!Råne på byen!! Dusje? HAH!! Å kle seg ordentlig er for homser, jeg går heller meg buksa nedpå knærne!! Tøffe seg for andre karer!! Jeg er mest macho, macho! Puling er jo helt hverdagslig og jeg kan knulle den som passer meg!

Det er satt veldig på spissen her da, men jeg håper dere skjønner poenget. Man trenger ikke å være macho macho for å få seg en dame. Så fort du klarer å riste av deg bitterheten og den attituden, samt obsessionen med å få deg et ligg. Så fort du klarer å tenke på en litt mer voksen måte, istedet for a skylle bare på kvinner for at du ikke klarer å skaffe deg en dame, så ja kanskje du faktisk kan finne deg den rette.

 

Personlighet er viktigere enn utseende, som er akkuratt hvorfor jeg ikke har vært i et forhold enda, fordi jeg har mer selv-respekt enn å kaste meg på den første og 'beste' gutten som viser et snev av interesse. Jeg driter i om han er drit kjekk, eier han ikke noe av de personlighetstrekkene jeg ser etter så er han ikke verdt tiden min. Jeg vil finne den rette for meg, og ikke en som bare ser bra ut. Bruker de flere timer på å se bra ut, så bruker de kanskje ikke like lang tid på å jobbe med seg selv og den de er som person.

 

Slutt å legg skylden på kvinner fordi du ikke hadde fått pult det samme året kompisene dine pulte, eller at du ikke fikk deg en kjæreste før etter at du gikk ned i vekt

Du hadde sikkert dårlig selvtillit når du var overvektig, og fikk sikkert bedre selvtillit når du hadde gått ned i vekt.

 

Og fyi. Jeg driter i størrelsen på både gutten og penisen, så lenge han har en dritbra personlighet. Jeg vil heller være sammen med en 50kg for tung fyr, enn en gutt full av brunkrem og pumpa uten like, så lenge personligheten er på plass.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det noe rart at du ikke har fått deg en kjæreste med den attituden du har? Er jo ikke rart at jenter skyr banen når du oser av negativitet og bitterhet.

 

Vil heller si han oser av usikkerhet.

 

En jente faller først for et personlighets trekk, de fatter mer interesse og vil bli mer kjent med den gutten. Deretter så vil en kvinne begyne å legge mer merke til fysisk utseende, kanskje allerede etter at hun har falt for personligheten til gutten.

 

Sikkert sant, men ingen fasit og ikke brukbart som en generalisering.

 

Menn som tar ansvar, for seg selv, og for oss kvinner. Menn som er trygge nok på seg selv til å tørre å gjøre det han vil uten å bry seg om hva andre måtte tenke. En mann som får en kvinne til å føle seg som en kvinne, uten at han må kaste av seg buksa. En mann som ikke er redd for å ta i et tak der det trengs, men som også tørr å vise en litt mer feminin side

 

Du har sett for mye tv... eller noe. Sett/lest for mye på ett eller annet. En slik mann kommer ikke rekende på ei fjøl, uansett hvor fin kropp og flott personlighet du måtte ha. Disse må faktisk kvinner jobbe for. En mann som har disse kvalitene vil ikke nødvendigvis aktivt søke etter andre kvinner. Han er mennenes svar på ei "drømmedame". Og alle vet at drømmedama må du jobbe for. Hun kommer ikke av seg selv.

 

istedet for 'OMG racerbiler, wroom wroom! Sjekk de bigge puppa der!Råne på byen!! Dusje? HAH!! Å kle seg ordentlig er for homser, jeg går heller meg buksa nedpå knærne!! Tøffe seg for andre karer!! Jeg er mest macho, macho! Puling er jo helt hverdagslig og jeg kan knulle den som passer meg!

 

Kunne ikke vært mer enig. Menn som er slik som dette synes til og med jeg, som mann, er frastøtende.

 

Personlighet er viktigere enn utseende, som er akkuratt hvorfor jeg ikke har vært i et forhold enda, fordi jeg har mer selv-respekt enn å kaste meg på den første og 'beste' gutten som viser et snev av interesse.

 

Jeg vet ikke hvilken alder du har eller hvordan du ser ut, men det høres ut som om du har en utopisk forestilling av hvordan en mann skal være og hva en mann skal gjøre. Du må ikke kaste deg over den første og beste, men dersom du faktisk tror at "Mr. Right" skal vise interesse for deg helt ut av det blå og at du ikke må jobbe aktivt for det selv kommer du til å bli skrukkete og grå før du får deg en mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg stemmer dette overhodet ikke. Personlighet er og blir viktigst, og med den blir også min mann drømmemannen, også utseendemessig. Penger er ihvertfall ikke viktig, heller ikke høyde eller status. Jeg er glad i min mann fordi han er den han er, og det gjør meg ingenting at han ikke er 180 cm høy eller har høy inntekt.

Lenke til kommentar

For meg stemmer dette overhodet ikke. Personlighet er og blir viktigst, og med den blir også min mann drømmemannen, også utseendemessig. Penger er ihvertfall ikke viktig, heller ikke høyde eller status. Jeg er glad i min mann fordi han er den han er, og det gjør meg ingenting at han ikke er 180 cm høy eller har høy inntekt.

 

Men det stemmer for veldig mange, og gjerne for de damene vi helst vil ha, ironisk nok.

 

Jeg hadde heller ikke trodd at dette gjaldt deg, basert på hva du har skrevet her tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil heller si han oser av usikkerhet.

Jeg opplevde hans post som rett og slett bitter, usikkerhet er uten tvil tilstedet, men jeg føler at han er mer bitter enn usikker. Det er min opplevelse av det, og ikke din. Vi har alle forskjellige meninger om ting.

 

 

Du har sett for mye tv... eller noe. Sett/lest for mye på ett eller annet. En slik mann kommer ikke rekende på ei fjøl, uansett hvor fin kropp og flott personlighet du måtte ha. Disse må faktisk kvinner jobbe for. En mann som har disse kvalitene vil ikke nødvendigvis aktivt søke etter andre kvinner. Han er mennenes svar på ei "drømmedame". Og alle vet at drømmedama må du jobbe for. Hun kommer ikke av seg selv.

Jeg ser faktisk minimalt på TV, og det er ut i fra min egen preferanse, og jeg er klar til å arbeide for nettopp denne mannen hvis jeg skulle være så heldig å møte han. En mann som dette er i mine øyne en keeper. En ordentlig mann må tørre å være i kontakt med ihvertfall sin romantiske side

 

Jeg vet ikke hvilken alder du har eller hvordan du ser ut, men det høres ut som om du har en utopisk forestilling av hvordan en mann skal være og hva en mann skal gjøre. Du må ikke kaste deg over den første og beste, men dersom du faktisk tror at "Mr. Right" skal vise interesse for deg helt ut av det blå og at du ikke må jobbe aktivt for det selv kommer du til å bli skrukkete og grå før du får deg en mann.

Jeg forventer ikke at Mr.Right skal bare ramle ned fra himmelen med blomster i armene med forlovelses ring i hånden. Nei, det blir bare kjedelig i lengden. Jeg har ikke noe i mot å måtte jobbe for nettopp den mannen jeg ønsker å ha i mitt liv, men personligheten spiller også en stor rolle. Når jeg finner den mannen jeg ønsker å blir bedre kjent med, så er jeg klar til å arbeide for å få nettopp denne mannen "på kroken" Jeg gir blanke f*** i om han ser ut som et takras om han har en helt fantastisk personlighet(satt litt på spissen)

Lenke til kommentar

Det har vel vært gutter som egntlig ikke har vært noe for deg, om de var så tykkskallet med å bli ha blendet av hvor "pen" søsteren din var.

 

Trodde forresten at du var i et forhold, ut ifra tidligere tråder ifra deg.

 

Ja, det er jeg, og han synes at jeg er penere enn søstra mi. :fun:

 

For å svare kjapt på trådens tema, så vil jeg bare nevne at jeg ikke tror det finnes mange mennesker som kunne blitt hodestups forelsket i en de ikke fant fysisk attraktiv. Hva folk synes er attraktivt varierer derimot stort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som offer av en penere storesøster kan jeg spørre dere gutter om akkurat det samme.

Ja, de fleste gutter bryr seg mest om utseendet–i hvert fall alle jeg kjenner–meg selv inkludert … Jeg vil nesten si at utseendet er alfa omega på byen, eller hvis man er ute etter ei FB.

 

Personlighet har selvfølgelig mye å si i et forhold, men det er uansett utseendet som får meg til å gå bort til en jente for å bli bedre kjent. Det er ikke personligheten, som man uansett ikke kan se fra avstand, og vet hvordan er før man har prøvd seg. Utseendet blir på en måte første sil, personligheten blir enda en sil …

 

For gutter er det nok lettere. Der handler det mer om stil og selvtillit. Jeg kjenner flere gutter med store ører, krokete nese og egentlig er strake motsetningen av "høy, mørk og kjekk"-stereotypen. Disse kler seg allikevel bra, ordner håret på en måte som kler dem, trener, pleier huden, har selvtillitt og er genrelt kule fyrer som sier det de mener og vet hva de vil … De drar damer i fleng … Jeg har òg kamerater som er høye og egentlig har det man kan kalle et genetisk bra utseende, men som er sjenerte og usikre–og som ikke får seg spesielt med damer.

Endret av The mighty Quinn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...