Gå til innhold

Få "norsk" jobb i Florida ?


Anbefalte innlegg

Foreslår også jobben i Disney World:) Du er 21 år, og det er perfekt alder å dra dit å jobbe. Og du sier du vil jobbe med andre norske, og der jobber du med bare norske på samme alder som deg. Og alt er ordnet på forhånd, jobb, visum, reise og bosted. Og som sagt, jobber man i restauranten tjener man godt til at det er i Usa, i tillegg til at det er ganske billig å leve der. Og ellers er fritida og alt der helt supert. Mange som er der og jobber synes det er det beste året i livet demmes, det kan jeg skrive under på. Og eneste kriterier for å søke er at man er minst 18 år, snakker engelsk (trenger ikke være så flink), må ha norsk pass, og være villig til å dele rom med en person. Og det beste av alt, de aller fleste som søker får jobben. Anbefales :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, ser at det er mange som anbefaller det. Jeg skal til Florida om et par uker å være der i 3 uker (bla. 1 uke i Orlando), så jeg skal definitivt ta turen til disneyworld, snakke med de norske som jobber der, og danne et inntrykk. Kanskje jeg da bestemmer meg for å søke på jobben, who knows... Tenkte også å google opp diverse universiteter rundt om Florida, og ta turen innom de som virker interessante. Det blir spennende å være der for første gang å endelig kunne oppleve det man har drømt om lenge. :dribble:

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...