Gå til innhold

Headset hovedsaklig for gaming, men også litt musikk? G35?


Anbefalte innlegg

Hei. Finnes jo en del av disse trådene, men jeg føler at ingen av dem har samme krav som meg.

 

Det jeg ser etter er et headset med ok mic og ganske god lyd. Er ikke så veldig lydinteressert og syntes Koss PortaPro er helt OK kvalitet, men vil ha noe bedre en det nå som jeg kjøper nytt.

 

Ang. gaming er det hovedsaklig FPS jeg er interessert i, så jeg vil ha det slik at jeg hører ganske nøyaktig hvor folk er.

 

Jeg har sett litt på Logitech G35, men det virker som at det ikke scorer så bra på musikk :ermm: Er det noen som kan si meg hvordan det er i forhold til Koss PortaPro? går mest i hip hop og diverse "elektroniske" sjangere.

 

Jeg vil også at det skal være behagelig å ha på over tid og det skal være around ear.

 

Pris: vil holde det så lavt som mulig og vil ikke gå høyere enn 700.

 

Håper dette er nok info, og at noen gidder å hjelpe meg, jeg er ikke så veldig inni slike ting. :blush:

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har G35 selv og er veldig fornøyd. Ingen problemer med lydkvaliteten når du hører på musikk også veldig god bass i det. Fungerer veldig fint til spilling og kan fint høre sånn ca hvor folk er. Eneste negative med det er du blir veldig klam rundt ørene etter å ha brukt det litt for det er fryktelig tett.

Lenke til kommentar

Har selv G35, og er veldig fornøyd siden jeg fikk det for 400kr på Komplett.

 

Fordeler:

+Utrolig god mikrofon (beste du får på gamingheadset under 2000kr)

+Alle knappene er på øreklokken istedenfor på ledningen

+Komfortabelt

+God lydkvalitet til film og spill

+Veldig klar lyd

+Lang ledning

 

Ulemper:

-Elendig kvalitet i leddene(plast)

-Kabelstrømpen (stoffgreiene) på ledninga er elendig.

-Helt grei lyd for musikk

 

Håper dette var litt til hjelp!

Lenke til kommentar

Det hørtes ut som om det er det jeg er ute etter :new_woot:

 

Det du (N1ko) sa om de leddene; er det slik at de knekker fort eller?

 

Ja, de knekker fort. På mitt headsett har begge leddene knekt, men jeg fiksa det. Har et par kompisser som også har knekt sine. Et ragequit og headsettet er ødelagt.

 

Bare hver forsiktig så går det fint! :)

Lenke til kommentar

PortaPro er et elendig hodesett. Forferdelig lyd, og lekker lyd like mye som en høyttaler. Siberia er bedre en PortaPro på alle punkter, men Siberia er fortsatt ikke et veldig godt hodesett når det kommer til musikk.

 

G35 er bedre en Sibera på alle punkter når det kommer til lyd, men komfort-messig synes jeg Siberia er bedre.

Lenke til kommentar

Det hørtes ut som om det er det jeg er ute etter :new_woot:

 

Det du (N1ko) sa om de leddene; er det slik at de knekker fort eller?

 

Ja, de knekker fort. På mitt headsett har begge leddene knekt, men jeg fiksa det. Har et par kompisser som også har knekt sine. Et ragequit og headsettet er ødelagt.

 

Bare hver forsiktig så går det fint! :)

 

Hvordan fiksa du dem?

Lenke til kommentar

Hvordan fiksa du dem?

 

 

Hehe, er ganske avansert, men kan prøve å forklare.:p

 

Leddet er hult (ledninga går gjennom der), så jeg dro ledninga rundt, og skrudde en skrue gjennom leddet. Måtte lodde fast ledninga osv. men det var ikke noe stort problem. Tror leddet er ganske mye mere solid nå enn før! :dremel:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PortaPro er et elendig hodesett. Forferdelig lyd, og lekker lyd like mye som en høyttaler. Siberia er bedre en PortaPro på alle punkter, men Siberia er fortsatt ikke et veldig godt hodesett når det kommer til musikk.

 

G35 er bedre en Sibera på alle punkter når det kommer til lyd, men komfort-messig synes jeg Siberia er bedre.

G35 OG G930 kan IKKE sammenliknes med Siberia's V2 fantastiske diskanter.

Lenke til kommentar

Hvordan fiksa du dem?

 

 

Hehe, er ganske avansert, men kan prøve å forklare.:p

 

Leddet er hult (ledninga går gjennom der), så jeg dro ledninga rundt, og skrudde en skrue gjennom leddet. Måtte lodde fast ledninga osv. men det var ikke noe stort problem. Tror leddet er ganske mye mere solid nå enn før! :dremel:

Forstod det. Tror jeg.. :tease:

Lenke til kommentar

Har hatt den første utgaven av Siberia i sikkert 6-7 år og har vært storfornøyd, men oppgraderte nylig til Siberia V2 grunnet mer tilgjengelig mikrofon og gode anmeldelser.

 

Jeg finner i grunn ingenting negativt å sette fingeren på, spesielt med tanke på en pris rundt 500 kroner. Lyden er bra i forhold til prisen, mikrofonen er god og det er utrolig behagelig å bruke over lengre tid. V2 lekker heller ikke mye lyd i forhold til forgjengeren.

 

Uten tvil verdt pengene etter min mening.

 

http://www.catchgamer.no/?module=news&f=single&newsId=9498

 

http://www.hardware.no/artikler/steelseries_siberia_v2/74463

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...