Gå til innhold

Disse kjendisene bør du ikke søke på


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Pqy3rC

Forøvrig skal man heller ikke bladdre så veldig mange sidene bakover før det dukker opp linker med vennlige oppfordinger om gratis virus-scan dersom man benytter "hardware.no" som søkeord...

 

Gee, rene terroren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er dette for noe dritt? Jeg trodde i et øyeblikk jeg var på side2.Jeg kan ikke forstå hvorfor dere legger ut slike artikler igjen og igjen når dere får så mange negative kommentarer på det? Ikke har jeg sett noen forsvare agurknyhetene deres heller. Kan skribenten vennligst fortelle hvorfor dere publiserer stoff av så lav kvalitet?

 

Hei, og takk for tilbakemelding! Tanken var vel bare å spe ut med litt "lett" romjulsstoff. Beklager at artikkelen ikke falt i smak, og kritikken tas til etterretning. =)

 

Er dette blitt den nye taktikken deres? Å svare på kritikk framfor å faktisk gjøre noe med det? Synes jeg har sett mer og mer slike "beklager"-svar i forumtråder, men dere setter stadig nye rekorder i lavmål allikevel. Bare skjerp dere! Den ENESTE grunnen til at jeg og de fleste andre besøker hw.no i det hele tatt er pga. kunnskapsrike folk i forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...