Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lillesøstra til en venninne av meg


Anbefalte innlegg

Okey. Tror jeg har ordlagt meg litt feil her. Spørmålet jeg lurer på er ikke om det er galt av meg å ha sex med en 16-åring eller ikke. Men hvordan vil storesøstra vil reagere (mest sannsynlig). Siden det ikke er verdt det om jeg mister dem begge. Litt kleinhet kan jeg takle i en liten stund. Men var med lillesøstra på nyttårsaften og merket at denne "obsession'en" var borte så jeg lenger prosjektet på is foreløpig:)

 

Takk for alle svar

 

Postet av anonym: bc05b4c6d269c7e63013e057129934af

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldersforskjellen har ingenting å si nei. Fem år når den yngste er lovlig er da virkelig ikke ille. Spesielt ikke siden dere tydeligvis har samme vennekrets og dermed sannsynligvis er på tilnærmet samme stadie i livet og mtp modenhet.

 

At det er lillesøstra til venninna di er verre ja.. Jeg som storesøster har et spesielt forhold til mine småsøsken. De vil for alltid være de jeg må beskytte, de vil for alltid være noen jeg føler jeg skal passe på, samme hvor voksne de og jeg blir.

 

Nå er lillesøstra mi yngre enn hun du skriver om, men jeg vet med meg selv at jeg antakelig hadde blitt ganske forbanna. Forbanna fordi jeg hadde blitt redd for at søstra mi skulle ha blitt utnytta, redd for at du skulle såre henne, redd for at hun kom til å angre etc.

 

Ikke pga alder, men fordi det gjennom hele mitt liv vil føles som mitt ansvar å beskytte mine mindre søsken.

 

Hvorfor kan du ikke spørre venninna di om hvordan hun hadde sett på saken? På en måte be indirekte om lov om muligheten skulle komme?

 

Postet av anonym: b6d8934274abc92339b4a29a9fb48385

Lenke til kommentar

Aldersforskjellen har ingenting å si nei. Fem år når den yngste er lovlig er da virkelig ikke ille. Spesielt ikke siden dere tydeligvis har samme vennekrets og dermed sannsynligvis er på tilnærmet samme stadie i livet og mtp modenhet.

 

At det er lillesøstra til venninna di er verre ja.. Jeg som storesøster har et spesielt forhold til mine småsøsken. De vil for alltid være de jeg må beskytte, de vil for alltid være noen jeg føler jeg skal passe på, samme hvor voksne de og jeg blir.

 

Nå er lillesøstra mi yngre enn hun du skriver om, men jeg vet med meg selv at jeg antakelig hadde blitt ganske forbanna. Forbanna fordi jeg hadde blitt redd for at søstra mi skulle ha blitt utnytta, redd for at du skulle såre henne, redd for at hun kom til å angre etc.

 

Ikke pga alder, men fordi det gjennom hele mitt liv vil føles som mitt ansvar å beskytte mine mindre søsken.

 

Hvorfor kan du ikke spørre venninna di om hvordan hun hadde sett på saken? På en måte be indirekte om lov om muligheten skulle komme?

 

Postet av anonym: b6d8934274abc92339b4a29a9fb48385

 

Tusen takk:D Det var et slikt svar jeg hadde håpet på! En liten innsikt om forholdet til to søstre egentlig. Jeg forstår hva du mener. Som bror ville jeg syntes det hadde vært morsomt. Men kan jo hende de har et anderledes forhold enn deg. Tror jeg faktisk skal høre med storesøstra om hva hun synes om det. Kanskje ikke med meg som eksempel? Og tillatlese i denne situasjonen er det eneste som tells for meg:P

 

Postet av anonym: bc05b4c6d269c7e63013e057129934af

Lenke til kommentar

 22 / 2(+7) = 18, desverre 2young. Er det virkelig vært det? Hadde selv aldri rørt min venns søster.

 

Det tok deg 16 poster å skjønne at vi dealer med en pedobear her?

Trur du er litt på bærtur: Les.

Eg tror du er ny på internet.

Forklar?

 

rule1&2

Det forklara ingenting.

 

jo, men du er ny på nettet.

Har andre ting å finne på enn å sitte på nettet å anklage folk for å vere pedo.

Haha, tragisk.

Lenke til kommentar

For det første, du kommer til å såre lillesøsteren noe veldig hvis du har noe du mener er en one nightstand. Det er slik i de fleste kvinner at de tror du faktisk har fattet interesse i hele henne, isteden for bare utseende hennes. Når hun til slutt skjønner at hun har bare blitt brukt og 'kastet' vil hun bli dypt såret.

 

Venninen din kommer ikke til å syntes at det er fryktelig kult heller, mest fordi du har brukt og 'kastet' lillesøsteren hennes. Hun kommer nok aldri til å se på deg på den samme måten, og langt mindre tilgi deg for det du har gjort. Det er store sjanser for at hun kommer til å tenke at 'Har jeg virkelig tatt så feil av hvordan han er som person? At han egentlig er en gris som blir kåt av lillesøsteren min?' Det er STORE sjanser for at hun kommer til å bli sint, veldig sint.

 

Jeg har lest de postene lenger oppe, og jeg må virkelig si at jeg trodde gutter hadde kommet lenger enn dette. Ingen tanke i det hele tatt om hvordan lillesøsteren kommer til å ha det etter på. Det er ikke bare å kjøre på. Når ble sex noe så trivielt at det er bare å knulle den du måtte ønske, uten tanke på konsekvenser og følselser?

 

Hvis du ikke elsker lillesøsteren hennes for den personen hun er,og bare for utseende så fuck off og hold buksa på. Hvis du må få henne ut at systemet, for all del, finn andre måter å gjøre det på enn 'bruk og kast' metoden. Hvis, mot all formodning, at hun skulle ha blitt gravid, hva gjør du da? Kondomer er ikke 100% sikre, som du sikkert burde være klar over som er 22 år.

 

Sex skal være mellom to mennesker som elsker hverandre. Nuff said.

Endret av Snuppa93
  • Liker 2
Lenke til kommentar
snip

 

snip

snip

Eg tror du er ny på internet.

Forklar?

 

rule1&2

Det forklara ingenting.

Det forklarte alt :p

Men helt enig, posten hans gav ikke særlig mye til tråden akkurat.

 

TS: Vis dette er en god venn, så ikke gjør noe som kan skade vennskapet. Vis dette er en venn som du ikke trenger, kjør på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...