Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lillesøstra til en venninne av meg


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

 

Føler jeg er i en rar situasjon her og skulle gjerne likt å høre hva andre mener.

 

Jeg, gutt 22 år, har en venninne på min alder. Det er kun vennskap selvom det er litt spenning i forholdet men ikke mer. Mye fylle-flørting uten noe spesielt mer. Vi begge trives godt i hverandres selskap i edru tilstand. Men vi er ikke i hverandres innerste-sirkel.

 

Men hun har en søster på 16 år (snart 17) som også henger med oss av og til når vi er hjemme hos dem eller ute. Jeg har også vært sammen med lillesøstra uten at storesøstra er tilstedet. Type en hel "session", dog med andre folk og men det er jeg som har bedt hu bli med.

 

Problemet er at jeg er litt betatt/seksuell tiltrukket av lillesøstra. Jeg syns hun er utrolig sexy. Ikke forelska, siden forhold aldri kommer til å skje pga aldersforskjellen. Men det er derfor jeg tror jeg er betatt av henne. Forbidden fruit. Når vi er sammen flørter vi en del, selv med søstra er tilstedet. Folk har til og med kommentert det. Og det er absolutt spenning mellom oss og leken tone. Ikke alltid men ofte. Jeg er ganske sikker på at hun ikke ser på meg som kjærste-matrialle eller lignende.

 

Jeg har sykt lyst til å prøve å få henne i sengs bare for å få ut alle følelsene. Jeg tror jeg har sjans om jeg jobber for det.

 

Men jeg lurer på om det er verdt det? Jeg vil ikke miste vennskapet mitt med dem, det er ikke verdt det. Og hvordan bør jeg oppføre meg ovenfor lillesøstra så det ikke bli mer spenning.Og hva syns folk om aldersforskjellen?

 

Postet av anonym: bc05b4c6d269c7e63013e057129934af

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner hva du mener. Men bare lurer på hvordan det vil påvirke forholdet vi allerede har til hverandre. Liker henne godt som venn (storesøstra) :)

 

Postet av anonym: bc05b4c6d269c7e63013e057129934af

 

 

Hvis søsteren finner det ut kommer hun til å synes du er et creep, fjortiskåt og ekkel.

 

Sett deg selv i samme posisjon. En jente som du henger med har flørtet med deg i lang tid, og så finner du plutselig ut at hun har knulla lillebroren din.

 

Hvordan ville du reagert?

 

Nå spørs det om du er drittsekk og ikke bryr deg (måten man får seg mye mus på), eller om du vil være snill og grei, men ikke få kjøtt på staken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Siden jeg har en lillebror på ish den alderen og det hadde jeg skjedd ville jeg ledd godt og tøysa med dem om det fordi det ikke er noe serisøt mellom meg og jenta:P Men jeg tipper gutter og jenter håndterer den situasjonen anderledes. Er det noen kvinnelige synspunkter her? Jeg er snill og grei men vil også ha litt kjøtt på staken:P Hjelper å høre hva andre sier. Takk for svar btw:)

 

Også vil jeg bare få det ut siden jeg er litt små betatt av henne. Mest derfor jeg vil ha henne. Vært sånn iover en uke nå. Kanskje det går over, men hadde vært digg å tatt henne hardt mens jeg har driv til det:P

 

Postet av anonym: bc05b4c6d269c7e63013e057129934af

Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener. Men bare lurer på hvordan det vil påvirke forholdet vi allerede har til hverandre. Liker henne godt som venn (storesøstra) :)

 

Postet av anonym: bc05b4c6d269c7e63013e057129934af

 

Jeg vil tro det ene utelukker det andre. Vil du ha noen av dem til sengs er det sikreste valget storeslstera siden dere alt har spenningen og kjemien. Skulle du fått henne til sengs vil jeg tro at interessen fra lillesøstra er betydelig mindre etter at hun får vite om det, men jeg kan ta feil. Finnes dem som ikke er like nøye på det... Sannsynligheten er dog liten.

 

De samme kan sies om det går andre veien også. Spør deg selv om det er verdt vennskapet til storesøstera å fåf lillesøstera til sengs. Eller beholde vennskapet til storesøstera og få henne til sengs. For alt dere vet kan det utvikle seg til PV-forhold over tid, noe jeg vil tro du er best tjent med i det lange løp.

 

Men så var det dette med forbuden frukt da...

Lenke til kommentar

Glemte å nevne at jeg akkurat nå ikke er interesert i å ligge med henne og mest sannsynlig vica verca, men hadde kanskje ikke hatt noe imot om det skjedde. Vi har kjent hverandre i over 2 år nå og møtes noen ganger i mnd så den mystiske-spenningen er borte. Vi er venner og har det kult sammen, vi liker å flørte med hverandre og tøyse men det er ikke noe seriøst. Jeg er kanskje en litt flørtete person men ingen playboy:P Flørting er morsomt med de jeg er komfortable med og syns det er litt skummelt med fremmede. Anyways.....

 

Lillesøstra derimot møter jeg mer sjeldent og snakker av og til med henne på face. Siden juleferien begynte har vi møtt hverandre ofte, allesammen. Det er i løpet av denne perioden jeg har begynt å tenke på henne mye.

 

Spørmålet mitt er hvordan søstra ville reagere om hun fant ut om jeg har ligget med lillesøstra hennes.

 

Det er ikke noe kjæreste-seriøst mellom meg og storesøstre og hvertfall ikke mellom meg og lillesøstra men gode venner. Det er ikke verdt det om jeg mister det forholdet jeg har til dem nå, men verdt å prøve om alt forblir det samme +/- litt. Føler bare jeg må få lillesøstra ut av systemet og tankene mine.

 

Postet av anonym: bc05b4c6d269c7e63013e057129934af

Lenke til kommentar

Ho storesøstra kommer sikkert til og freake ut eller noe sånt, for det ser man på tv`n, der lærer man (ubevisst) jo hvordan man skal reagere osv.

 

Og lillesøstra, ho er altfor ung, bare lille barnet, ikke sant, hva om hun blir hjerneskada eller føler seg brukt av deg i ettertid, for du er jo bare så mange år eldre enn hun er, vil du få på deg pedo rykte av de dumme naboene osv blablabla.

 

Tenk på det, eller, ikke tenk selv, hør hva andre mener, ikke tenk selv.

Endret av Yoshii
Lenke til kommentar

Ja for å knulle en 17 åring når du er 22 er så pedo. Det etiske problemet her er vel heller det at hun er lillesøsteren til en venninne av han. Er venninna pen? PEn nok til å kaste tankene om lillesøsteren og bli PV med venninna? Hva vil du med forholdet ditt til venninna? Ser du for deg at dere har kontakt om 5år?

 

Hvis ikke er det jo egentlig bare å la det ,

og kose deg med søstra om du .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...