Gå til innhold

Norgtaku: Ho ho, hei sann!


Anbefalte innlegg

Hallo, i jeg heter Vegard og bor i Molde, rosenes by. Akkurat nå går jeg andre året på studiespesialisering med realfag (Kjemi, Fysikk, Geofag X, S1). Jeg har en stor interesse for den japanske otaku kulturen (japansk anime, manga, videospill, figurer, puter, modell roboter, osv.), og ser på mye på anime og spiller en del spill.

 

Vanligvis poster jeg også på flash spill siden Kongregate sitt Off-Topic forum (hvor jeg er en forum moderator). Jeg spiller lite flash spill lenger, men forumet der er ganske artig. Jeg har også laget noen flash spill selv (de fleste har jeg upublisert da, siden de var egentlig ganske elendig). I det siste har jeg hatt litt lyst til å prøve et norsk forum, og diskusjon.no syntes å være ganske bra. Anime & Manga forumet er ikke særlig aktiv, men det skal ikke gjøre så mye. Jeg liker å være rundt varierte grupper, ikke bare de med samme interesser.

 

Jeg har også sykdommene Cystisk Fibrose og Cøliaki, som sliter litt på hverdagen. Men det går stort sett greit likevel.

 

 

Så håper jeg dette forumet passer for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...