Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

faens kviser!

fantaorange50ore

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt tetralysal i åtte dager, ikke at det er så lenge, men jeg har ser bare forverringer nye kviser :(. Skal jeg gå over til roac? Er jo ren søppel disse tablettene, er jo ikke dempende for kvisene i heletatt, er jo heller kvisefremkallende. Er jo bedre medisin å spise rullekebab til frokost, lunsj, middag og kvelds! og drikke 40 liter cola med 4 kilo melkesjokolade i uken! fuck leger og annen helse drit, som ikke har peiling i det hele tatt!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dessuten har jeg bare lest negativt om tetra, at de blir fjernet men kommer tilbake! hva i helvetet er poenge med å gå på en slik kur da? er jo samme som at man er i usa å blir fitte brun, men mister brunfargen etter hvert! Elendige Norge fuck!!¤%&

Skrevet

Ta deg en tur til hudpleier. Få en rens, dagkrem og nattkrem (A-vitamin) i første omgang som passer til din hudtype. Gå jevnlig til hudpleier for behandling. Det koster, men det er verdt det.

Produktene er ofte dyre. Hvis du bestiller fra f.eks. feelunique.com, så kan du spare noen kroner.

Jeg ville tatt en titt på MD Formulations, Beauté Pacifique og Danné. Lykke til!

(Og slutt å ta sol!)

Skrevet

Kremer har jeg sikkert brukt 3-4 tusen på så det utelukket! går på den nest hardeste kuren som heter tetralysal, og har to kapsel om dagen (morgen og kveld). Men er det noen som tror roac funker bedre?

roaccuten for de som ikke veit hva roac!

Skrevet

Kremer har jeg sikkert brukt 3-4 tusen på så det utelukket! går på den nest hardeste kuren som heter tetralysal, og har to kapsel om dagen (morgen og kveld). Men er det noen som tror roac funker bedre?

roaccuten for de som ikke veit hva roac!

Behandlinger da? Og hvilke kremer?

Skrevet

Greia med tetra er at man får et litt kraftigere utbrudd til å begynne med, etter det (skal det egentlig) bli bedre. Jeg prøvde det... to ganger. Hjalp ikke hos meg i det hele tatt.

Jeg skrev et innlegg i en tråd hvor jeg gikk igjennom mine erfaringer og oen tips/synspunkter. Den finner du her :)

Skrevet

Det er forskjell på å vokse i høyden og å være ferdig med puberteten og den kroppslige utviklingen. Jeg bruker Tetracyclin Arco og en blemish remover-sak fra Body Shop. Jeg merker bedring. Blemish removeren er mer en "korttidsbehandling" før Tetracyclinen har tatt alt. Den fjerner rødhet i ansiktet (og er fuktighetskrem).

Å presse ut kviser er ikke lurt, fordi du ofte presser ut halve kvisen, mens resten sprer seg og blir til to nye.

Skrevet

Du må nok gi det litt lenger tid enn en uke! Hos mange kommer kvisene tilbake når du slutter på tablettene ja, men hos mange blir det borte for godt! Roaccutan er sterke saker og da børr det være ILLE før du begynner på det!

Skjønner at noen tusen er mye penger for deg, men det er hjemmebehandlingen som gir resultatene.....du bør kansje prøve noe annet :-)

Skrevet

Wow. Så utrolig mange dårlige tips folk kommer med her. Dere kan aldri ha hatt kviser selv.

Sprer seg og blir til to nye? Kokosnøttfett på kvisete hud? Som liksom ikke er fet nok fra før?

Få Roaccutan, det er det eneste som funker. Det tar tid, men du vil bli fornøyd til slutt.

• Liker 2
Skrevet

Wow. Så utrolig mange dårlige tips folk kommer med her. Dere kan aldri ha hatt kviser selv.

Sprer seg og blir til to nye? Kokosnøttfett på kvisete hud? Som liksom ikke er fet nok fra før?

Få Roaccutan, det er det eneste som funker. Det tar tid, men du vil bli fornøyd til slutt.

Nei, jeg har aldri hatt kviser selv. Jeg går på Tetracyclin fordi jeg synes det er så kult og gøy!

Jeg stoler mer på legen min enn en med sølvjeans i spørsmålet om man kan spre en betennelse under huden.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har kanskje ti ganske store kviser spredt rundt om i ansiktet (utenom pannen) i pannen har jeg mange små som har vært der i 2 år og aldri blir borte. Legen min mener jeg har lite kviser, men de ble meg mye i og med at jeg er eneste på trinnet mitt som har kviser :( (jeg går i 9. Klasse)

Har prøvd alle kremene de hadde å tilby på vitus apotek på Gjøvik i hvertfall, og ingen av dem hjalp noe særlig. Eneste som faktisk hjalp litt var noen produkter fra SebaMed.

Btw. Er det noen som vet om man får mer kviser av å ha ME?

Endret av iakn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...