Gå til innhold

BSn: Hei, hvordan bli aktiv? :)


Anbefalte innlegg

Hallo =)

 

Har da hatt bruker her en stund, men aldri vært veldig aktiv. Noen poster her og der har jo blitt skrevet, men aldri veldig aktiv. Liker jo å ha noe å gjøre, og liker å treffe nye folk (i min alder, 20+/-). Føler det er vanskelig å finne noe sted å være aktiv, og har egentlig litt lyst til å være med å delta i flere samtaler. Blir vell en liten update av profilen min også tenker jeg ^^,

 

Så jeg lurte da på:

  • Hvorfor bli aktiv?
  • Hvordan bli aktiv uten å bli en "spamer"?
  • Eventuelt noen tips til forum threads som er verdt å delta i?

 

Typ, kort og enkel post. Kanskje har noen et par gulltips =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan for eksempel introdusere deg selv. Du trenger ikke å være ny på forumet for å gjøre det.

 

Du kan bli mer kjent med deg selv og finne ut hva du egentlig intreserer deg for.

 

Du kan lese forskjellige emner for å berike deg selv med kunnskaper og lese mer om det du synes er spennende.

 

Du kan prate med folk og hjelpe brukere med problemstillinger som du også eventuelt har.

 

Du kan bruke google til å søke "site:diskusjon.no "søketekst"" for å få letter oversikt.

 

Du kan skrive om dine tanker og meninger og se hva andre mener om det.

 

Lykke til! Bare kreativitet og fantasi som setter grenser. :)

Lenke til kommentar

Mitt råtips er å aldri si du er utdannet innen noe - da skal forståsegpåere gjøre hva de kan for å motbevise deg.

 

Jeg hadde en diskusjon med en nisse her inne som insisterte på at jeg ikke kunne være utdannet innen det jeg er utdannet som. Jeg scannet vitnemål og sendte nissen - og selv da nektet han å se at han tok feil.

 

Vær overfladisk, og kun kom med argumenter som kan underbygges i form av linker på nett. Svært få troll på nett har interesse eller evner til å bla opp i bøker.

 

Lykke til. =)

Lenke til kommentar

Slenger meg på her da jeg lurer på noe som har med dette emnet å gjøre:

 

Jeg skulle ønske at jeg var mer aktiv selv. Jeg er ingen ny bruker men jeg synes det er tungvint å navigere rundt og det meste av tiden går med på kategorisering av nye emner, finne de mest aktive diskusjonene, venting på svar osv. Det er liksom tida mellom hver gang jeg poster et nytt innlegg som kan bli kortere og tiden det tar å finne noe som jeg vil fordi jeg sliter med å bestemme meg og jeg tenker mer enn det jeg klarer å skrive om så det blir fort veldig mange tanker om alt mulig. Skulle gjerne ha fått ut mer av det jeg tenker for å redusere hjerneaktiviteten en god del.

 

Noen som har tips?

Endret av Stappi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...