Gå til innhold

Warcraft 3 til 49kr!


Anbefalte innlegg

heisann..

jobber på elkjøp selv

og så lenge avisen er der må alle elkjøp være med på det..

gå og hent spillet, ta med avisen så får du det til den samme prisen..

uansett gjelder prisgaranti...

 

Prisgaranti, ja. Det tenkte jeg ikke på. :) Noen som kan scanne reklame-sida og legge ut eller? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heisann..

jobber på elkjøp selv

og så lenge avisen er der må alle elkjøp være med på det..

gå og hent spillet, ta med avisen så får du det til den samme prisen..

uansett gjelder prisgaranti...

Hehe, joda..Men er ikke alle elkjøp butikker som har warcraft 3 enda inne, og siden de ikke er med på kampanjen, er det ikke noe 3-dagers annonsefrist. Dermed er det ikke sikkert at de har bestillt inn spillet.

Lenke til kommentar
heisann..

jobber på elkjøp selv

og så lenge avisen er der må alle elkjøp være med på det..

gå og hent spillet, ta med avisen så får du det til den samme prisen..

uansett gjelder prisgaranti...

Hehe, joda..Men er ikke alle elkjøp butikker som har warcraft 3 enda inne, og siden de ikke er med på kampanjen, er det ikke noe 3-dagers annonsefrist. Dermed er det ikke sikkert at de har bestillt inn spillet.

 

Hvis du leser den forrige posten min, ser du at det på bildet fra annonsen er reklame for www.elkjop.no, det står også at "de samme lave prisene" gjelder både i butikk og på internett. Dette er ikke et tilbud i utvalgte butikker, men for hele kjeden. Elkjøp plikter å kunne levere produktet i 3 dager fra mandag, siden det ikke er oppgitt at det dreier seg om begrenset antall...

Lenke til kommentar

 

Hvis du leser den forrige posten min, ser du at det på bildet fra annonsen er reklame for www.elkjop.no, det står også at "de samme lave prisene" gjelder både i butikk og på internett. Dette er ikke et tilbud i utvalgte butikker, men for hele kjeden. Elkjøp plikter å kunne levere produktet i 3 dager fra mandag, siden det ikke er oppgitt at det dreier seg om begrenset antall...

Korrekt, så fremst at butikken er med på kampanjen :) Derfor står en butikkliste bak i avisa. Alle som står på den lista er med på kampanjen. Denne kampanjen gjelder dessverre ikke alle butikkene. Håper du får spillet, uansett :)

Lenke til kommentar

TFT-key følger med TFT det, vettu...;)

Åååja :oops:

Hvordan skulle jeg vite det da? Jeg lurer på, dersom det rent teoretisk ikke hadde fulgt med en nøkkel til TFT, ville RoC nøkkelen funket da mon tro?

Dersom det rent teoretisk ikke hadde fulgt med noen nøkkel til TFT hadde b.net plutselig hatt et (unnskyld det fargerike språket) JÆVLI stort problem med å passe på hackere og cheatere og Blizzard ville slitt rimelig stort med å selge TFT, samme hvor bra det er...

 

Nei, RoC-nøkkelen funker til RoC, sånn er det med den saken... (Unntaket var beta, da)

Lenke til kommentar

skjønner ikke hva du mener når du sier at ikke alle elkjøp butikker er med på denne kampanjen...

har aldrig vært borti det, og siden kampanjen og avisen harkommet ut så gjelder den hele kjeden..bare kom med avisen til butikken du, så skal du nok få det spillet...

hvis de ikke har den inne så må du nok vente en stund til de får den, så fremt du bestiller innen dager..da er de forplikta å skaffe det spillet til deg, til den prisen, pga deres egen dagers annonse garanti..

Lenke til kommentar

Ikke overraskende hadde de ikke spillet i butikken jeg var innom, og jeg må reise fler mil for å komme til nærmeste butikk som har det. Ingen vits i å fekte med avisen når de omtrent ikke har spill i det hele tatt uansett fall. Nå koster det jo bare 19,- ekstra å få det sendt hjem som brev.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...