Gå til innhold

Hva trenger en for red av videofilmer


Anbefalte innlegg

Hei,har filmer liggende fra de siste ca 25 årene som jeg hadde tenkt å redigere og legge inn på PCen, men hva trenger jeg egentlig til det.

Vi snakker her om VHS , VHS-C og DV filmer , kamera og VHS spiller har jeg, men tenker da på programmvare ,kabler osv osv som trengst, legg gjerne med linker til slikt utstyr..

 

God Jul

mvh Snekker`n

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

arthon , takk for positivt svar ..

 

 

 

 

Aqualong , trodde virkelig at Bilderedigering og programvare var riktig forum, da det her handler om bilder og redigering , for videofilm er vel vitterligen sammensatt av bilder, Jeg må bare på det dypeste beklage at jeg spurte her og ikke under videoredigering, en glipp jeg skal gjøre mitt ytterste for å prøve å unngå i fremtiden, jeg beklager virkelig om det ble problematisk for deg :-)

Ha en fortsatt fin Jul

 

mvh Snekker`n

 

PS: Har bedt mod flytte denne til riktig kategori.

Endret av Snekker`n
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det var ikke problematisk for meg, det var rett og slett ment som et godt råd til deg for å få relevante svar fra folk som driver med videoredigering.

 

Og nei, bilder og video er ikke det samme, verken i virkeligheten eller her på forumet :thumbup:

 

Nå var min kommentar ment humoristisk da , jeg har postet feil før som så mange mange andre her på forumet .:-)

Lenke til kommentar

Du trenger USB dongle som TerraTec Grabby med medfølgende programvare.

Jeg er enig i at Terratec Grabby er et godt valg. Har selv Terratec Grabster. Men noen dongle er det ikke. Grabby er et videoinngangsadapter. (En dongle er et stykke maskinvare som må plugges inn i en USB-port for at man skal kunne kjøre sikret programvare. En piratkopi kan dermed ikke kjøres med mindre man er i besittelse av den tilhørende dongle.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...