Gå til innhold

SWTOR Addons hvad syns du?


Swtor Addons  

65 stemmer

  1. 1. Skal det være addons i SWTOR, og til hvilken grad?

    • Ja, jo flere desto bedre
    • Nej, ikke i det hele tat
    • Ja, men begrænset (Evt svar på hvad du syns grænsen bør være)


Anbefalte innlegg

Hei, har tenkt lenge over dette!

 

Bør det være addons i SWTOR...?

 

Jeg er lidt i tvivl, personligt syns jeg det har tat lidt av med WoW... Du kan næsten ha addons for alt, og til ting som jeg personligt syns gjør visse ting for let, som fx Healing (Clique, Healbot)... Taunting (Taunt Master)... dps... ETC

 

Husker et addon i WoW, hvor de forskellige spells "blinker" for at få den mest optimale rotation... (Come on, Faceroll)

 

Men på den andre siden, så er addons til Bags et absolut must.. da jeg liker at ha bedre kontrol, end det jeg føler jeg har pt i SWTOR.

 

2 Andre jeg føler jeg godt kunne have brugt er et "Action Bars" addon, og en form for Auctioneer.. ! Men dog ikke helt det samme, da jeg ofte føler at Auctioneer har ødelagt lidt Økonomien på flere måter i WoW, syns pt at Auctions Huset i SWTOR er elendigt.

 

Syns det kunne være morsomt med en diskution om addons, hva andre syns om det.. ?

 

 

MVH

 

"Viliana - The Red Eclipse- 22 Sith Sorc"

 

p.s som I nok har bemærker er dansk, men bor I norge ... Stor tilhenger av Diskusjon.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kunne tenkt meg noen add-ons for bars, slik at jeg kunne sette det opp slik jeg ønsket selv.

Ellers greier jeg meg fint uten. Kjekt å slippe pes om recount, masse irriterende advarsler fra DBM osv.

 

Har egentlig aldri skjønt greia med DBM i WoW, man slipper jo å tenke selv.

 

"Flytt deg" , "interupt nå" osv osv. Meningløst-

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar

Problemet med addons for min del, er at de ødelegger "moroa" i spillet.

 

I WoW raids brukte jeg en stund (før jeg sluttet) langt mer tid (jeg vil tro 80-90%) på å stirre på DPS meter, rotasjonen min, DBM, Omen, og diverse andre addons, enn jeg brukte på å se på selve spillet og det som skjedde på skjermen. Faktisk ble vent serveren mutt stille når vi engasjerte en boss. Det var døkjedelig.

 

Det er en situasjon jeg mener BioWare bør forsøke å unngå for nesten enhver pris, og det ser det heldigvis ut som om de gjør så langt.

Endret av Runinho
Lenke til kommentar

"Flytt deg" , "interupt nå" osv osv. Meningløst-

Til en viss grad enig, men de siste WoW expansions vil jeg påstå ble satt opp rundt basert faktumet at folk hadde raid-behjelpelige addons som DBM og BigWigs. Mange bosser ville vært nærmest umulig om man ikke visste hva som kom på et nøyaktig tidspunkt. Da måtte noen slått på stoppeklokken på telefonen sin og informere over ventrilo. Det ville vært for dumt.

Lenke til kommentar

Hadde i utgangspunktet ikke ønsket en overflod av addons, men når UI er så dårlig som den er har jeg endret mening.

 

Hva er det som er så dårlig med det? Sikkert at det ikke snarere er det at du er blitt vant til noe annet? :)

 

Interface is SWTOR er jo helt, hundre prosent, standard for MMORPG.

 

Og som det sies over, så er visst UI noe de jobber med. Hvertfall funksjonaliteten med at ting skal kunne flyttes rundt og flere actionbars osv.

 

Actionbars blir jo fulle rundt level 20-30 :s

Lenke til kommentar

Hvis de gjør auction interface bedre, samt gjør det mulig å ha flere UI ting oppe samtidig uten at de driver og bytter plass eller er knyttet til hverandre slik at du automatisk åpner invent. når du skal modde en item (f.eks.) og gjør det mulig å flytte på dem, så er det nok.

 

Trenger ikke mods til dette spillet. Det er noe av det forfriskende med det.

Lenke til kommentar

Hadde i utgangspunktet ikke ønsket en overflod av addons, men når UI er så dårlig som den er har jeg endret mening.

 

 

Hva er det som er så dårlig med det? Sikkert at det ikke snarere er det at du er blitt vant til noe annet? :)

 

Interface is SWTOR er jo helt, hundre prosent, standard for MMORPG.

 

Og som det sies over, så er visst UI noe de jobber med. Hvertfall funksjonaliteten med at ting skal kunne flyttes rundt og flere actionbars osv.

 

Actionbars blir jo fulle rundt level 20-30 :s

Ja her spør og svarer du i ett og samme innlegg. UI er dårlig p.g.a akkurat det du nevner.

Er ikke store endringene som skal til, og jeg tipper at de kommer.

Synes heller ikke unit- og party/raid frames er så bra de kunne ha vært.

Lenke til kommentar

Håper det aldri kommer noen addons til SWTOR, det fordummet WoW voldsomt og i guilds som raidet måtte en ha en haug med idiotiske addons. Og når det plutselig kom en oppdatering startet sirkuset.

 

Men til syvende å sist nei pga fordumming, å bli holdt i hånden hele tiden er ikke gøy.

 

Enig , addons er noe møk , og etter min mening juks. ALT som forenkler spillet er egentlig juks og fanteri. Autopilot gjør også spillet kjedelig , akkurat som en bil med automat :p

Lenke til kommentar

Det eneste jeg virkelig trenger er enten muligheten til å flytte på ting slik jeg vil ha det, som i Rift, eller muligheten til å bruke scripts for å flytte på ting slik som i WoW.

 

Akkurat nå er UIen noe av det dårligste jeg har sett, joda, jeg kan flytte chatten, men jeg kan ikke flytte noe annet så hvor i all verden får jeg plass til den?! F.eks. om jeg aktiverer left quickslot så går chatten over denne om jeg ikke flytter chatten til høyre?

Mye bra med SWTOR men UI er ikke en av de

Endret av Joakim vas Normandy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...