Gå til innhold

Nokia Lumia 800 kan komme i flere farger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt lyst på Lumia 800, og tenkte Rosa, selv om den var litt kjedelig rosa. Men hvis disse fargene kommer blir det nok gul!

Ikke så ofte mobilen er gule akkurat, liker å ha noe annerledes.

Skrevet

Har hatt lyst på Lumia 800, og tenkte Rosa, selv om den var litt kjedelig rosa. Men hvis disse fargene kommer blir det nok gul!

Ikke så ofte mobilen er gule akkurat, liker å ha noe annerledes.

Gulfargen var ganske ille spør du meg :p

Skrevet
Har hatt lyst på Lumia 800, og tenkte Rosa, selv om den var litt kjedelig rosa. Men hvis disse fargene kommer blir det nok gul!Ikke så ofte mobilen er gule akkurat, liker å ha noe annerledes.
Gulfargen var ganske ille spør du meg :p

Alt er relativt. Synes den gule tonen på bildet der ser veldig smakfull ut til å faktisk være gul!

Skrevet

Hvor kult hadde det ikke vert hvis de fikk hvit ramme rundt skjermen og med hvit bakgrunn i interfacet! Da hadde jeg kjøpt den på flekken (noe jeg kommer til å gjøre uansett, menmen...)

Skrevet

Batteriet kommer ikke til å holde lenge med hvit bakgrunn på en AMOLED-skjerm.

Er ikke så farlig for min del. Lader telefonen hver natt, så det går fint :D

Skrevet

Virkelig spennende, men jeg har enda ikke sett noen med en av de nye Windows-smarttelefonene og dermed heller ikke fått prøvd en.

Jeg har brukt en i et års tid nå og er storfornøyd, selv om jeg ikke har begynt å anbefale den før nå i høst, av naturlige årsaker.

Skrevet

Men, har ikke telefonene på bildet front-kamera? Feltet under skjermen ser også mindre ut enn på Lumia 800. Dette ser rett og slett ikke ut som Lumia 800. Samme form, men den ser ulik ut.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...