Gå til innhold

Navneforslag til NettBy-etterfølger?


tnViking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du blir noen år eldre enn 15 så innser du nok å tragisk nettby har vært :)

 

Hva har egentlig min alder med dette å gjøre?

For alt du vet så kan den alderen som står på profilen min være løgn, kanskje jeg er en gammel mann på 48?

 

Med skriveferdighetene til en 15 åring. Ditt valg.

 

 

EDIT:

Kan vel være hyggelig å svare deg da. Vi har allerede så utrolig mange slike side; Facebook, Myspace, Biip, Google+ & Twitter. Sikkert langt fler også. Trenger man virkelig fler? Ta en titt på Biip for eksempel, ti åringer som tar duckface bilder, 12 åringer som poserer i undertøy.

Endret av Verbal Hologram
Lenke til kommentar

Når du blir noen år eldre enn 15 så innser du nok å tragisk nettby har vært :)

 

Hva har egentlig min alder med dette å gjøre?

For alt du vet så kan den alderen som står på profilen min være løgn, kanskje jeg er en gammel mann på 48?

 

Med skriveferdighetene til en 15 åring. Ditt valg.

 

Selv den beste kan formulere seg dårlig, om du mener det jeg spurte om i begynnelsen.

Lenke til kommentar

Gamle menn som utgir seg for å være ungdommer på nettet er generelt creepy, så anbefaler deg enten å holde deg til løgnen din (ikke avsløre), eller rett og slett skrive rett alder for konstruktive tilbakemeldinger :)

 

Blir vel ganske tøff motstand med både Facebook, og google+, men for all del, mange liker jo litt forandring.

 

Du kan jo for eks. kalle det netthjørnet eller noe sånt..

Lenke til kommentar

Gamle menn som utgir seg for å være ungdommer på nettet er generelt creepy, så anbefaler deg enten å holde deg til løgnen din (ikke avsløre), eller rett og slett skrive rett alder for konstruktive tilbakemeldinger :)

 

Blir vel ganske tøff motstand med både Facebook, og google+, men for all del, mange liker jo litt forandring.

 

Du kan jo for eks. kalle det netthjørnet eller noe sånt..

 

Joda, jeg er 15.

Men om du kanskje leser, så fikk jeg en kommentar pga. av min alder.

 

Har ingen mål om at dette skal være en motstander mot Facebook ellr Google+. Tenkte dette skulle bare bli i Norge, kanskje skandinavia også etter hvert.

Har selv vurdert navnet "NettBygda"

Lenke til kommentar

Det er en grunn til at Nettby, Blink og lignende døde en stille død. Hva er din idè som er god nok til å lokke brukere?

 

Nehh, så langt har jeg ikke kommen fra til.

Men om jeg får en god del brukere, så ønsker jeg faktisk å høre på dem hva de har slags idéer til hva som kan forbedres på siden.

Og om jeg endrer utseendet, og mange klager, ønkser jeg å spørre hvorfor de ikke likte dette. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er en grunn til at Nettby, Blink og lignende døde en stille død. Hva er din idè som er god nok til å lokke brukere?

 

Nehh, så langt har jeg ikke kommen fra til.

Men om jeg får en god del brukere, så ønsker jeg faktisk å høre på dem hva de har slags idéer til hva som kan forbedres på siden.

Og om jeg endrer utseendet, og mange klager, ønkser jeg å spørre hvorfor de ikke likte dette. :thumbup:

 

Beklager å skuffe deg, men her må nok ideen komme før brukermassen kommer løpende... ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en grunn til at Nettby, Blink og lignende døde en stille død. Hva er din idè som er god nok til å lokke brukere?

 

Nehh, så langt har jeg ikke kommen fra til.

Men om jeg får en god del brukere, så ønsker jeg faktisk å høre på dem hva de har slags idéer til hva som kan forbedres på siden.

Og om jeg endrer utseendet, og mange klager, ønkser jeg å spørre hvorfor de ikke likte dette. :thumbup:

 

Beklager å skuffe deg, men her må nok ideen komme før brukermassen kommer løpende... ;)

 

Du skuffer ikke meg :D

Dette er fortsatt i utviklingsfasen, så har god tid på meg til å komme på en god idé :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...