Gå til innhold

hjelp av dere til å få tak i julegave


Solosuper

Anbefalte innlegg

Vil så gjerne få lagt denne saken under juletreet, men de norske importører har valgt å ta inn den grå for å se hvordan den selger før de tar inn den fargen jenter vil ha.

 

Htc rhyme plum, noen skriver fargen purpur.

 

Noen norske steder jeg har oversett?

Hvis jeg må over havet eller til naboer, hvor?

 

Tenker også på leveringstid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil så gjerne få lagt denne saken under juletreet, men de norske importører har valgt å ta inn den grå for å se hvordan den selger før de tar inn den fargen jenter vil ha.

 

Htc rhyme plum, noen skriver fargen purpur.

 

Noen norske steder jeg har oversett?

Hvis jeg må over havet eller til naboer, hvor?

 

Tenker også på leveringstid.

 

Prøv her : http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobil-uten-abonnement/HTCRHYMEPLUM/htc-rhyme-purpur

Lenke til kommentar

Samsung Galaxy S2 er også ett godt valg, bare pass på å ikke kjøpe fra Pixmania. Får du problemer med ett produkt kjøpt fra de, så ligger du ikke så godt ann, du kan også glemme å forholde deg til nordisk importør, siden Pixmania sender alle sine varer fra Frankrike. Pixmania har ett "godt" rykte for elendig service.

 

- Mortis

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samsung Galaxy S2 er også ett godt valg, bare pass på å ikke kjøpe fra Pixmania. Får du problemer med ett produkt kjøpt fra de, så ligger du ikke så godt ann, du kan også glemme å forholde deg til nordisk importør, siden Pixmania sender alle sine varer fra Frankrike. Pixmania har ett "godt" rykte for elendig service.

 

- Mortis

Jeg har bare positive erfaringer med Pixmania... Glemme norske forhold? Overhode ikke! Står selv i policien dems at den norske forbrukerkjøpsloven går foran den franske hvis den er til fordel for kunde. Det vil ikke være spesielt vanskelig å fikse problemer heller, da Samsung Galaxy S2 "selges av Pixmania" (dvs at du har bedre rettigheter).

 

PS: I tillegg tilbyr de gratis frakt tilbake hvis du bestemmer deg for å sende tilbake varen de først 14 dagene.

Lenke til kommentar

Jo, kjenner til specs og slikt. Er en jente som vil ha utseende, og ikke så stor. Jeg vil ha best mulig innmat inn i de kriteriene slik at hun får kjenne hvordan en god tlf virker. Ikke lett det der. Rhymen lokker jo med dokking blåtann handsfree og blinkedings i pakken inkl i hva den koster.

 

Rhyme er en dårlig telefon, ikke kjøp den, punktum. Ikke bare er den tykk og stygg, den har et gammelt og kjedelig design. :nei:

 

Synes du ikke en hvit Samsung Galaxy S2 er elegant? Den er slank, en skjerm som ikke er for stor og fine linjer.

samsung-galaxy-s-ii-white-3.jpg

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Om hun vil ha den, hvorfor prøve å lure henne til noe annet ? Joda, SGS2 er bedre på alle måter men Rhyme er ikke så dårlig den heller. Det er bare 1 år siden 1 Ghz var bra, og mange apps i AndroidMarket trenger ikke mere for å kjøre. Skjerm er jo veldig viktig for en telefon og om skjermen nesten var for store på rhyme tror jeg ikke hun vil ha en så større skjerm. Det er faktisk litt stor forskjell på 3,5 og 4,3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...