Gå til innhold

Taekwon-do: Finnes det organisasjon som støtter økonomisk?


hidar

Anbefalte innlegg

Har trent taekwon-do for to år siden i denne byen som jeg bor nå, men snart skal jeg flytte her fra til en annen by, og jeg vil forsette å trene taekwon-do der også. Men jeg fant ut utgiften på denne byen er mye høyere enn den klubben som jeg går nå.

Jeg lurer på at det finnes noen organisasjoner for å hjelpe økonomi?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså... Du lurer på om det finnes noen organisasjoner som bidrar økonomisk til at folk kan delta på kampsport? Det tviler jeg sterkt på.

Men ja, NAV og Lånekassen bidrar med økonomi til ulike formål (arbeidsledige, studenter, uføre/skadde med mer...)

 

Jeg er selv student og jeg for lån fra lånekassen, men det er ikke nok for å skaffe trening utgifter også. Jeg lurer på kan jeg få økonomi støtte fra et eller annet organisasjoner?

Lenke til kommentar

Er du dyktig kan du få forskjellige idrettsstipend fra f.eks. fylkeskommune eller lignende. En annen mulighet er å bli sponset. Selv har jeg mottatt stipend og vært sponset mens jeg drev mer aktivt i min idrett enn jeg gjør nå. Men som regel må du få formannen i klubben til å anbefale deg som kandidat til stipend, så da må du jo uansett være medlem. Sponsing er det bare å høre rundt med forskjellige bedrifter om de er villige til å sponse deg mot at du har logo på drakt eller lignende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...