Gå til innhold

CL: 06.12.11 Olympiakos v Arsenal, Karaiskakis Stadium

Xanman

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde nesten glemt hvordan det var å ha en klovn i mål. Takker høyere makter for at Szcz har reddet oss.

Hvem imponerte i første omgang, forresten? Fikk som sagt ikke med meg stort.

Umm, ingen? Santos har vel vært vår beste. Sier sitt. Midtbanen har vært maks skuff. Vidåpent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvem imponerte i første omgang, forresten? Fikk som sagt ikke med meg stort.

Ingen. Til og med Vermaelen har vært pissdårlig. Trolig er vår beste spiller Santos eller Coquelin selv om Frimpong har gjort sitt beste for å dra han ned i søla sammen med seg selv.

Santos ut på båre. En av grunnene til at jeg ønsker meg en venstreback inn i januar. Gibbs er jo aldri tilgjengelig..

Endret av Stefan_B
Skrevet

Arf. Santos ut med skade. Ingen god kveld for oss dette.

To tabbemål og to skader. Langt ifra optimalt nei.. mangler bare en skade, tabbe eller rødt kort til nå.

Skrevet

Kvelden der vi skulle nyte gruppeseieren og se unggutta prestere har utviklet seg til et mareritt. Tabber og skade, får ikke håpe dette går ut over psyken til resten av laget.

Skrevet

Grusomt igjen av Mannone/Squid, flaks at det ikkje er 3-1.

Mannen har tatt på seg ansvar for å tape kampen på egenhånd siden Squillaci, Djourou og Frimpong ikke klarer det.

Skrevet

Såfremt Wenger ikke frykter en skade på Coquelin så kan jeg ikke skjønne byttet mtp. at Frimpong har vært grusom og attpåtil er på gult kort. Vedder på at det ender med rødt :p

Skrevet

Hvordan har kampen vært? Kom nettopp hjem.

Deilige kombinasjoner av Bønna og Rosicky forresten.

Mannone skadet, faen så latterlig. Chamakh i mål da?

Skrevet

Av de minuttene jeg så var dette triste greier.

Selv om dette var en treningskamp viser dette bare at dersom vi får en skade på Gervinho, RvP, Kos/Verminator eller Szczesny er vi butt fucked. Wenger, gi oss litt transfer-love i januar, vær så snill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...