KometHimmel Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Hei, hva er disse blod klompene som kommer ut med Mensen?
KometHimmel Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Skrevet 6. desember 2011 Blod. ???? Tydeligvis mann du..... Det kommer ut slike "Pose" lignande klompa av og til!
whateverw Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 (endret) Det kommer ut slike "Pose" lignande klompa av og til! Høres ut som KlumpePoseKoseBlodgørr-syndromet! EDIT: Levér inn klovne-livmoren din til skikkelig understellsbehandling m/spyling, hos dertil egnet fagmann. Endret 6. desember 2011 av whateverw
BuffyAnneSummers Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Når du har mensen så kan du finne blodige klumper, eller en stor blodklump som du bare ser en gang pr syklus. Jeg tror dette er det ubefruktede egget, uten å være helt sikker!
KometHimmel Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Skrevet 6. desember 2011 Når du har mensen så kan du finne blodige klumper, eller en stor blodklump som du bare ser en gang pr syklus. Jeg tror dette er det ubefruktede egget, uten å være helt sikker! Åhja :S Det var det jeg med trodde......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå