Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Dette er kundeservice!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forsøkt i noen år å få meg bredbånd. Telefonsentralen jeg er tilknyttet er 6 km (kabellengde) unna, ingen har villet gi meg bredbåndtilknyttning.

Så startet det lokale kraftlaget (Hålogaland Kraft) opp med trådløst bredbånd, meldte meg på - fikk utstyret - å prøvde å koble meg opp, å fikk selvfølgelig ikke kontakt.... Hadde litt kontakt en kveld, det var akkurat sånn at MSN klarte å logge på, for så å falle ut igjen.

HVA GALT HAR JEG GJORDT I LIVET!!!!! :evil:

Selvfølgelig hadde dette utstyret sin begrensning på 3,5 km i luftlinje, etter litt undersøkelser fant jeg ut at jeg bor ca 3,8 km fra linken... :cry:

Var nede hos kraftlaget å pratet med dem, de sa jeg kunne da prøve en kraftigere mottakerantenne, de hadde bestillt noen få stykker.

Noen dager senere ringte de, antenna var kommet men det var selvføgelig ett problem, tilkoblings pluggen for antenna var så spesiell at den var ikke å oppdrive i Norge iallefall... :cry: ( Nå selger jeg huset å flytter vegg i vegg med en telefonsentral)

Det var ett alternativ til de kunne prøve...... De kunne sende en mann opp i 30 meters masten å justere en av linkene direkte mot meg, slik at jeg fikk optimale forhold... Idag klokken 10 så jeg mannen i masta i kikkerten, gikk inn å satt med pc'en å ventet :roll: ..... Her åpnet internett seg imot meg :woot:

Hurra for Hålogaland Kraft som virkelig bryr seg om kundene, det er godt det enda finnes sånne som dem!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det jeg kaller SERVICE :woot: Selv om man horer om slike historier idag, saa horer man ikke nok om dem, ihvertfall ikke for min del.

Dette er jo helt toppers altsaa.

Frankie

Singapore

Skrevet

Det er ofte slik at jo mindre de er jo bedre service får du.

Har vært innom noe av det samme som deg.

Jeg bodde bare 200m fra sender, men det var litt mange trær

mellom. Var mange ganger sommerstid fristet til å ta motorsaga

fatt.

Er det ilink du er koblet opp mot.

(Hadde ilink til å begynne med , så kabel-TV og nå adsl)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...