Gå til innhold

Anbefaling: Her er hodesettene du skal ønske deg


Anbefalte innlegg

Fikk Cooler Master Storm Sirus 5.1 i gave og er KJEMPE fornøyd. Beste headsette jeg har hatt!!! Bruker det til, musikk, film og gaming. Ett godt kjøp etter mitt syn. Fantastisk gamer headsett, og for oss som liker techno og dance ett supert musikk headset. Ett headsett med mye bass!! Dundrer godt under action scener i film og surronden er god. Ikke noe problem å høre hvor ting skjer. Har også ett bose headset til 10k med aktiv støydemping. Noe som er helt bortkastet til hjemme bruk. Det har gode diskanter og støydempingen er fantastisk hvis du sitter på fly el. men til hjemme bruk Totalt bortkastet=P.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke enig i anbefalingen av Corsair HS1A.

Jeg kjøpte dette nylig hos komplett, da det var på tilbud til 250kr.

Selv til denne prisen vil jeg ikke anbefale det.

 

Lyden er direkte bedriten, bassen eksisterer ikke, diskant skurrer på "høye lyder", osv. Også er maks høyde alt for lav både til film, serier eller spill.

 

Dette er selvsagt bare min mening, men er du glad i lyd... styr unna disse.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Må man ikke ha lydkort i tillegg for at DT770 skal fungere bra til spill?? Da er jo G35 osv er mye bedre kjøp sånn mtp. at det vil koste ca. en fjerdedel av hva DT770 vil koste med lydkort.

 

Man må ha lydkort uansett for å få lyd ut av pcen, men man trenger ikke et spesielt lydkort til DT770 pro.

DT770 pro gir uansett lydkort mye mer detaljert og nøytral lyd enn hva G35 gir.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...