Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Gir lite søvn kviser?


Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan være lurt å begynne å barbere seg også, selv om man ikke har fått seg skikkelig skjeggvekst. Da får man renset huden. Enda ett tips; Barber deg rett etter dusj, for da trenger du ikke bruke barberskum. Gjelder ikke jenter daxD

 

Jeg bruker da barberskum selv om jeg barberer meg rett etter dusj. Høres nesten ut som voldtekt av huden å ikke gjøre det :p

Lenke til kommentar

Kan være lurt å begynne å barbere seg også, selv om man ikke har fått seg skikkelig skjeggvekst. Da får man renset huden. Enda ett tips; Barber deg rett etter dusj, for da trenger du ikke bruke barberskum. Gjelder ikke jenter daxD

 

Jeg bruker da barberskum selv om jeg barberer meg rett etter dusj. Høres nesten ut som voldtekt av huden å ikke gjøre det :p

 

Bare prøv selv. Når huden er varm og våt, er også hårene helt myke. Da er det å barbere seg som å skjære i deig. Så varer barberbladene myyyyyye lengre. Er nok en grunn til at Gilette o.l. tier om denne muligheten ;-)

Lenke til kommentar

Kan være lurt å begynne å barbere seg også, selv om man ikke har fått seg skikkelig skjeggvekst. Da får man renset huden. Enda ett tips; Barber deg rett etter dusj, for da trenger du ikke bruke barberskum. Gjelder ikke jenter daxD

 

Jeg bruker da barberskum selv om jeg barberer meg rett etter dusj. Høres nesten ut som voldtekt av huden å ikke gjøre det :p

 

Tja, men barberskum er i mange tilfeller også grove mengder kjemikalier... Så ikke alle av oss har godt av det.

Lenke til kommentar

Kan være lurt å begynne å barbere seg også, selv om man ikke har fått seg skikkelig skjeggvekst. Da får man renset huden. Enda ett tips; Barber deg rett etter dusj, for da trenger du ikke bruke barberskum. Gjelder ikke jenter daxD

 

Jeg bruker da barberskum selv om jeg barberer meg rett etter dusj. Høres nesten ut som voldtekt av huden å ikke gjøre det :p

 

Tja, men barberskum er i mange tilfeller også grove mengder kjemikalier... Så ikke alle av oss har godt av det.

 

Det visste jeg ikke. Jeg skal definitivt prøve uten etter en dusj :)

Lenke til kommentar

Eller hive den i frysern i 2 døgn. Dreper ALT.

Dette stemmer overhodet ikke, hvor har du fått denne ideen fra?

 

Jeg sier ikke at å koke puta dreper alt, men det vil nok gjør mye mer for deg enn å hive den i frysen!

 

Ei har du noen motargumenter.

Å koke eller å fryse er egentlig irrelevant fordi de begge 2 har samme grunnprinsipp: Det meste på jordne er basert rundt vann, og de fleste bakterier lider derav av problemet at de overlever kun i soner innenfor flytende vanns tempratur.

Meget mye dør utenfor romtempratur, men ved over 100 Celcious eller ved -18 Celcious så dør nesten alt. Og grunnen til at jeg sier "nesten alt" er fordi man dreper dem man vil drepe.

F.eks midd, som egentlig er et insekt, men vi regner det som "bakterier". "Bakteriene" derimot vil ofte bare stagnere, men det er ikke de som er problemet. Så man gjør det får å drepe innsekter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...