dagatle Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Satte sammen en ny maskin i januar nå og la sef. inn Norton Antivirus med en gang. Det jeg ikke tenkte på var at klokka gikk feil den var default bios. Dermed har noton antivirusen min gått ut på dato. Noen som har tips hvordan jeg fikser dette ? Har forsøkt å avinstallere og så legge inn på nytt igjen men den husker datoen fra første gang Tips ??
CastorFiber Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Sønnen min har gjort samme tabben. Løsningen hos oss var reformatering.. Er ikke så mye jobb, hvis du ikke har rukket å oppdatere drivere osv. Times tid?
dagatle Skrevet 15. august 2003 Forfatter Skrevet 15. august 2003 Jeg installerte dette i januar da så maskina begynner å bli ganske full med ulike verktøy :smile:
Ueland Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Det blir nok desverre litt vanskelig å stille tilbake Windows klokken pga anti-program i Windows fra Microsoft sin side som bla gjør at du ikke skal kunne stille tilbake klokken før den 30ende dagen i aktiveringsperioden.
LittOmAlt Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Jeg ringte norton norge (?) og fikk en ny aktiviseringskode, det gikk mye lettere en jeg hadde regnet med, brukte vel 10 min i telefonen.
WannabeZZ Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Ellers er det bare å forandre dato i registeret! Der blir den liggende selv etter avinnstallasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå